رئیس هیات کشتی چرداول با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان استان ایلام به میزبانی سرابله گفت: تیم کشتی نوجوانان ایلام در هر 2 رشته آزاد و فرنگی قهرمان شد.
کد خبر: ۳۳۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 18 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛شاپور دانشپور اظهار کرد: این مسابقات با حضور 10 تیم از شهرهای ایلام، مهران، ایوان، ملکشاهی، سیروان، چرداول، بدره، دره شهر، دهلران و آبدانان در 2 رشته آزاد و فرنگی در سالن ورزشی سرابله برگزار شد.
 
وی افزود: در رشته آزاد مسابقات با شرکت 80 کشتی گیر از هشت شهرستان در قالب 11 تیم و در 10 وزن پس از چهار دوره و انجام 96 مسابقه تیم ایلام قهرمان شد و چرداول و ایوان به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
دانشپور یادآور شد: در این دوره یوسف میرزایی از دهلران بعنوان فنی ترین کشتی گیر معرفی شد و تیم چرداول نیز کاپ اخلاق مسابقات را کسب کرد.
 
رئیس هیات کشتی چرداول تاکید کرد: در رشته فرنگی نیز 70 کشتی گیر از هفت شهرستان و در قالب 9 تیم در 10 وزن پس از چهار دوره و انجام 54 مسابقه تیم های ایلام، دره شهر و آبدانان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند
 
وی اضافه کرد: تیم کشتی شهرستان چرداول نیز در این مسابقات توانست 2 سهمیه از سهمیه های تیم استان ایلام جهت شرکت در مسابقات کشوری را از آن خود کند.
 
وی گفت: شهرستان چرداول دارای ظرفیت های بسیار بالایی در رشته های مختلف ورزشی بخصوص کشتی است و افتخار آفرینی ورزشکاران این رشته در سطح استانی و ملی با وجود کمبود امکانات بیانگر جدیت، علاقمندی، عزم راسخ و اراده قوی مربیان و ورزشکاران کشتی در این شهرستان است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار