رئيس پليس راه استان گفت: تجارب سال هاي گذشته نشان مي دهد اکثر حوادث رانندگي براي زائران در دور بازگشت روي مي دهد که يکي از علل عمده آن خستگي و خواب آلودگي توأم با عجله و شتاب رانندگان بوده است.
کد خبر: ۳۳۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 17 November 2016

به گزارش تابناک و به نقل از پایگاه خبری پلیس  سرهنگ "فضل الله شيري" ، اظهار داشت: آن دسته از زائران اربعين که با خودرو شخصي، خود را به مرزها رسانده اند، هنگام بازگشت به دليل خستگي و خواب آلودگي و شتاب براي رسيدن به منزل، خطرآفرين مي شوند.

وي افزود: از همه دست اندر کاران اطلاع رساني و کساني که به هر نحوي با زائران در ارتباط هستند مي خواهيم اين هشدار را از جانب پليس راه به آنان ابلاغ نمايند که هنگام برگشت با خستگي و خواب آلودگي پشت فرمان ننشينند و براي رسيدن به منزل عجله و شتاب نداشته باشند.

سرهنگ شيري گفت: پليس راه استان در دور رفت سفر زائران تلاش کرد از طريق تبليغات محيطي از جمله نصب بنر حاوي هشدار ترافيکي از ابتدايي ترين مبادي ورودي تا آخرين نقاط خروجي استان، هشدارها و توصيه هاي لازم را به زائران ارائه نمايد و در دور برگشت هم قصد دارد اين اقدامات را ادامه دهد.

وي خاطر نشان کرد: از "رانندگان اربعين" مي خواهيم صبر و حوصله داشته باشند و سفر خود را تا رسيدن سالم و بدون حادثه به منزل تمام شده ندانند.

وي توصيه کرد: رانندگان به محض خواب آلودگي در حاشيه امني خودرو خود را متوقف کرده و به اندازه اي که بتوانند دو ساعت رانندگي کنند، بخوابند و نيز اگر رانندگان ديگري در خودرو هستند از آنان کمک بگيرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار