رئیس دانشگاه علمی کاربردی انتخاب جایگاه معلم و اساتید در فرهنگ ایرانی-اسلامی را مهم خواند و گفت: اگر بخواهیم از دیدگاه اسلام بنگریم ارزش دانشجویان نیز که به دنبال علم هستند بسیار بالاتر است به همین دلیل اسلام سفارش کرده است که هرگز یادگیری را کنار نگذاریم.
کد خبر: ۳۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 09 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از مهر، محسن حاج کاظمیان با اشاره به اینکه شعار و راهبرد امسال همدلی و همزبانی است افزود: گاهی اوقات ما واژه همدردی را با همدلی اشتباه می گیریم؛ اگر بخواهیم همدلی را در یک جمله معنی کنیم همدلی یعنی تجربه دیگران را تجربه کردن. حاج کاظمیان با تاکید بر اینکه باید راهبرد اساسی دانشگاه ها همدلی باشد اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه انتخاب در تمام زمینه ها موفق عمل کرده و تنها ضعف ما سرانه فضای دانشگاهی است که به زودی برطرف می شود. وی بر افزایش کیفیت تدریس در دانشگاه تاکید کرد و گفت: یک استاد در هر ترم شانزده ساعت با دانشجو در ارتباط است. این ارتباط بسیار کلیدی اگر همدلانه باشد باعث بالا رفتن کیفیت دانشجو می شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی انتخاب با بیان اینکه باید به موضوع اندیشه، احساس و رفتار دانشجویان توجه شود، افزود: اگر ما بتوانیم اندیشه دانشجو را اصلاح کنیم، احساسش نسبت به درس مثبت می شود و در پی آن رفتار او نیز اصلاح خواهد شد. ما به دنبال اصلاح رفتار دانشجویان در حوزه تحصیل و تدریس هستیم و امیدواریم بتوانیم از این طریق کیفیت خود را بالا ببریم.

آئین تجلیل از اساتید برتر دانشگاه انتخاب و همچنین رونمایی از کتاب «سنگفرش هر خیابان از طلاست» اثر محسن دولت یار، با حضور دانشجویان، اساتید و رئیس دانشگاه انتخاب، شب گذشته در محل این دانشگاه برگزار شد. کتاب نفیس سنگفرش هر خیابان از طلاست اثر به یاد ماندنی از مدیرعامل شرکت فروش دوو الکترونیک است که به شرح خاطرات مدیریتی وی پرداخته و همچنین در آن اشاره ای به توسعه اقتصادی کشور شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار