ارتباط صنعت با دانشگاه یک ارتباط عمیق است و امروزه دانشگاه می تواند کمک زیادی به پیشبرد اهداف صنعت داشته باشد.
کد خبر: ۳۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 09 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس، مدیرعامل شرکت فروش دوو الکترونیک در آئین تجلیل از اساتید برتر دانشگاه علم-کاربردی انتخاب و رونمایی از کتاب «سنگفرش هر خیابان از طلاست» ضمن گرامی داشتن مقام استاد گفت: ارتباط صنعت با دانشگاه یک ارتباط عمیق است و امروزه دانشگاه می تواند کمک زیادی به پیشبرد اهداف صنعت داشته باشد. محسن دولت یار مهم ترین وظیفه اساتید دانشگاه را تبیین نقاط قوت و ضعف جامعه دانست و افزود: اساتید دانشگاه در محیط علم و دانش تلاش می کنند و همکاران گروه صنعتی انتخاب به عنوان سربازان در خط مقدم صنعت فعالیت دارند؛ اگر ما بتوانیم برنامه های هماهنگی داشته باشیم می توانیم به اهداف مشترک خود دست یابیم، در غیر این صورت شاهد همان مسائلی خواهیم بود که در گذشته اتفاق افتاد.


مدیرعامل شرکت دوو الکترونیک، گروه صنعتی انتخاب را یک مجموعه ملی عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر گروه صنعتی انتخاب با در اختیار داشتن 30 هزار متر مربع فضای مسقف، 4 هزار شغل مستقیم، 10 مجموعه تولیدی و 6 شرکت بازرگانی یک مجموعه ملی به حساب می آید و مالکیت خصوصی بر آن دیگر معنایی ندارد. نویسنده کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست خاطرنشان کرد: باید از امکانات مجموعه انتخاب در راستای ایجاد ثروت و شغل استفاده کرد و این وظیفه همه ما است که به بهینه سازی و افزایش فعالیت این مجموعه کمک کنیم.

محسن دولت یار با تاکید بر اینکه گروه صنعتی انتخاب با 4 برند تخصصیِ خود سهم به سزایی در بازار دارد گفت: ما در مجموعه خود، برند اسنوا، دوو الکترونیک، تکنو گاز و تأمین کالای آسیا را داریم که به طور تخصصی در حال فعالیت هستند، همچنین دو شرکت خدماتیِ انتخاب سرویس و کالابران را داریم که به ترتیب در زمینه خدمات پس از فروش و حمل و نقل کالا مشغول فعالیت می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار