مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام خبر داد:
مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام از پرداخت بيش از سه ميليارد و 852 ميليون ريال تسهيلات قرض الحسنه به مددجويان تحت حمایت كميته امداد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 16 November 2016
شیرمحمد شاکربرآبادی در گفتگو با تابناك رضوي، بيان كرد: مبلغ بيش از سه ميليارد و 852 ميليون ريال در قالب وام قرض الحسنه کارگشايي و اشتغالزايي به خانواده هاي واجد شرايط از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.
وی رفع مشکلات و نيازمندي هاي مددجويان تحت حمايت و تلاش براي توانمندسازي آن ها را از مهمترين اولويت هاي کاري کميته امداد برشمرد و عنوان کرد : این نهاد مردمی به منظور تأمین مشکلات مالی، معیشتی خانواده های تحت حمایت و همچنین اقشار آسیب پذیر خدمات متفاوتی ارائه می دهد.
 وی گفت: با فعاليت هاي گسترده و برنامه ريزي هاي لازم تسهیلات به صورت قرض الحسنه و به منظور تحقق رسالت این نهاد در بخش توسعه و حمایت از ایجاد اشتغال به اقشار کم درآمد و افراد تحت پوشش پرداخت می شود.
شاکربرآبادی افزود: مشکلات مالی و معیشتی این خانواده ها پس از بررسی دقیق و کارشناسانه و انجام مراحل و فرآیند اداری و با توجه به شرایط آن ها به صورت وام قرض الحسنه یا کمک نقدی بلاعوض در دستور کار قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: کمیته امداد در راستای حل مشکلات نیازمندان و ایتام از هیچ کوششی دریغ نکرده و خدمات خود را به صورت هدفمند ارائه می نماید و اين مبالغ به صورت موردی ویژه در قالب وام و کمک نقدی بلاعوض به مددجویان و نیازمندان واجد شرایط پرداخت شد.
مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام در پايان یادآور شد : کمک های موردی ویژه در راستاي حل مشکلات و نیازهای اساسی از قبيل کمک هزينه‌هاي ازدواج، تحصیل، فرهنگي، عمرانی و سایر موارد به مددجويان پرداخت مي‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار