رییس بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق شهید مدنی تبریز ازافزایش آمار مبتلایان به بیماری های قلبی و عروقی در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: سال گذشته 13 هزار و 532 بیمار قلبی در این مرکز بستری شدند که از این تعداد دو هزار و 107 نفر مورد عمل جراحی قرار گرفتند که بیشترین عمل جراحی مربوط به بیماران کرونری بود.
کد خبر: ۳۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 09 May 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز ،دکتر ناصر صفایی رییس بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق شهید مدنی تبریز ازافزایش  آمار مبتلایان به بیماری های قلبی و عروقی در آذربایجان شرقی  خبر داد و گفت: سال گذشته 13 هزار و 532 بیمار قلبی در این مرکز بستری شدند که از این تعداد دو هزار و 107 نفر مورد عمل جراحی قرار گرفتند که بیشترین عمل جراحی مربوط به بیماران کرونری بود.

 وی ادامه داد: در بخش کاتتریسم این مرکز بر روی هشت هزار و 421 بیمار، آنژیوگرافی انجام شده که آنژیوگرافی کرونر نیز بیشترین مورد در این بخش بوده است

دکتر صفایی اظهار کرد: 26 هزار و 422 نفر طی این مدت به درمانگاه فوق تخصصی قلب و عروق شهید مدنی تبریز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

وی گفت: یک هزار و 170 کودک مبتلا به بیماری قلبی نیز در بخش کودکان بستری شدند که از این تعداد 400 نفر نیز در بخش آی. سی. یو کودکان تحت مراقبت قرار گرفتند.

رییس بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق شهید مدنی تبریز تاکید کرد: ضروری است با فرهنگ سازی در خصوص تغییر عادات نادرست تغذیه، نحوه زندگی سالم را به مردم آموزش دهیم تا از ایجاد بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :