جانشين انتظامي استان لرستان:
تمهيدات لازم جهت استقبال و پذيرايي از زائران اربعين حسيني(ع) در سطح استان ، انديشيده شده است
کد خبر: ۳۲۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 15 November 2016
به گزارش تابناک لرستان،سرهنگ "علي احمدي تبار " گفت : مجموعه انتظامي استان به منظور تسهيل و تسريع در ورود و خروج کاروان هاي زيارتي که به قصد شركت در راهپيمايي بزرگ اربعين حسيني از محورهاي مواصلاتي استان عبور مي کنند ، همه توان خود را به کار گرفته است .
ايستگاه هاي پليس و موکب هاي مستقر شده وي با اشاره به تمهيدات لازم انديشيده شده براي استقبال و پذيرايي از زائران اربعين حسيني (ع) تصريح كرد: ايستگاه هاي پليس و موکب هاي مستقر شده در مسير تردد زائران ، آمادگي صد در صدي پليس را براي ارائه خدمت به زائران نشان مي دهد .
جانشين انتظامي استان با بيان اين كه خوشبختانه با تلاش تمامي نيروهاي امنيتي و انتظامي وضعيت بسيار مطلوبي در مسير حرکت زوار حاکم است ، افزود: پليس لرستان از تمام ظرفيت هاي خود استفاده مي کند تا زائران اربعين حسيني در کمال امنيت و آرامش به سفر خود ادامه دهند.
مردم به پيامک هاي تبليغاتي در خصوص پرداخت نذورات توجه نکنند احمدي تبار ادامه داد: اين روزها با افزايش شور حسيني در بين مردم براي حضور در تجمع بزرگ اربعين حسيني ، افرادي با سوءاستفاده از احساسات پاک مردم ولايت مدار با ارسال پيامک هاي تبليغاتي در خصوص پرداخت نذورات مراسم اربعين به شهروندان قصد کلاهبرداري دارند که از مردم درخواست مي شود به اين پيامک ها توجهي نکنند.
جانشين انتظامي لرستان با تاکيد بر نياز پليس به همکاري و مشارکت مردم گفت: مردم در برقراري نظم و امنيت و رفت و آمد در خيابان‌هاي مختلف با پليس ، همکاري لازم را داشته باشند . وي در پايان به منظور تامين امنيت محله‌ها از مردم خواست ؛ هر گونه مورد مشکوک را با شماره 110 به پليس اطلاع‌رساني کنند .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار