حبیب جمشیدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گفت :
آزمون حفظ و مفاهیم قرآن همه ساله ازسوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی باهدف توسعه علوم و ترویج فرهنگ قرآنی در سراسر کشور برگزار می شود
کد خبر: ۳۲۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵ 13 November 2016
به گزارش تابناک لرستان ، پانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ، روز پنج شنبه ٢٠آبانماه همزمان با سراسر کشوربا حضور میرزایی اصل فرماندار الیگودرز درمدرسه فدک برگزار شد.
حبیب جمشیدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گفت : آزمون حفظ و مفاهیم قرآن همه ساله ازسوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی باهدف توسعه علوم و ترویج فرهنگ قرآنی در سراسر کشور برگزار می شود.
وی در ادامه افزود:  امسال این آزمون با همکاری  موسسات زیر مجموع این  اداره با حضور ٣٥٠ نفرداوطلب از قرآن آموزان موسسه ی نورالثقلین و جامعه القرآن و موسسه قرآن و نهج البلاغه و مفتاح الفتوح و تعدادی از داوطلبین آزاد برگزار گردید .
جمشیدی در ادامه افزود:  این آزمون و در رشته های حفظ جزء یک -٣ جزء اول – ٥ جزء اول – ١٠ جزء اول – ١٥ جزء اول – ٢٠ جزء اول – جزء ٣٠ و حفظ کل و همچنین در رشته های ترجمه و مفاهیم ١٠٠١  - ١٠٠٢-١٠٠٦-١٠٠٧ و سوره ی صف این داوطلبان با هم به رقابت  پرداختند. وی افزود : که در روزچهارشنبه و پنج شنبه ٢٠و١٩آبانماه صبح و عصر تعداد ٧٥ نفر نوجوان زیر ١٢ سال در رشته های حفظ جز ء ٣٠ و یک قرآن کریم بصورت شفاهی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و  نتایج این آزمونها طی چند ماه آینده و از طریق سایت مرکز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام خواهد شد . 
 
جمشیدی در پایان از همکاری آموزش و پرورش ، مدیر و کارکنان مدرسه فدک و مدیران موسسات قرانی الیگودرز و حضور فرماندار که مایه دلگرمی شرکت کنندگان دراین آزمون شد، تقدیر کرد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار