نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ترویج فرهنگ و تربیت دینی در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین باید همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۳۲۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 13 November 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمد رضا ناصری در دیدار با جمعی از مدیران بانک دی افزود: توسعه حوزه‌های علمیه یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ و تربیت دینی در جامعه است و در این زمینه باید بخشی از نخبگانی که در جامعه شناسایی می‌شوند را به جای دانشگاه، به سمت حوزه‌های علمیه هدایت کنند.
وی خاطر نشان کرد: پس از ورود چنین افرادی به حوزه‌های علمیه باید آنها را نسبت به مسائل دینی، علمی و تقوا تقویت کرده و بعد از آن این افراد به تربیت دینی جامعه بپردازند.
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه این چنین اقداماتی نیازمند امدادها و کمکهای مالی است گفت: مدیران بانکها می‌توانند دراین حوزه و حتی به صورت برنامه‌ریزی اختصاصی وارد این عرصه شوند.
ناصری با اشاره به اینکه جانبازان از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند گفت: امروز بسیاری از جانبازان در شرایط نامناسب جسمی هستند و به دلیل مجروحیتشان دردهای بسیاری می کشند.
وی افزود این افراد در راستای حفاظت از اسلام و ایران جان خود را در دست گرفتند و در برابر دشمن ایستادند و همین موضوع خدمت به آنها را ضروری و با اهمیت کرده است.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار