وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه شهرداری قم برای مساعدت در احداث بیمارستان اعلام آمادگی کرده تصریح کرد: اگر اینطور باشد از شهرداری و شورای اسلامی شهر قم بسیار ممنون و خوشحال هستیم.
کد خبر: ۳۲۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 13 November 2016
به گزارش تابناک قم، دکتر سید حسن هاشمی در پاسخ به سوالی در خصوص برخی مباحث مطرح شده در خصوص طلب 137 میلیارد تومانی شهرداری قم بابت عوارض بیمارستانی اظهار کرد: من یکبار این بحث را مطرح کردم و اعضای شورای شهر و مسوولان شهرداری قم گفتند که این حرف خلاف است و من خوشحال شدم و امیدوارم گزارشی که مطرح شده خلاف باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری قم اعلام آمادگی کرده هیچ وجهی را به عنوان عوارض برای ساخت بیمارستان مطالبه نکند، تصریح کرد: اگر اینطور باشد از شهرداری و شورای شهر قم بسیار ممنون و خوشحال هستیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: احتمالا این مباحثی که مطرح شده نیز طبق اظهارنظر اعضای شورای شهر و مسوولان شهرداری حتما خلاف و اشتباه است.

وی تصریح کرد: بانک پاسارگاد که درصدد احداث این بیمارستان است باید پیگیر این مباحث باشد و مبنا اظهارنظر اعضای شورای شهر و شهرداری قم است و امیدواریم برای ساخت بیمارستان هیچ گونه عوارضی دریافت نشود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار