دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل:
دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: در آستانه انتخابات مجلس دهم از هم‌اکنون برخی افراد به اصطلاح دلال وارد صحنه انتخابات شده‌اند تا با سوء استفاده و یارگیری‌های غیر‌قانونی فضا را نامناسب جلوه دهند.
کد خبر: ۳۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 09 May 2015


به گزارش فارس، حبیب کوهی در جلسه اعضای جبهه ایستادگی در اردبیل اظهار کرد: ما سال همدلی و همزبانی دولت و ملت و سال انتخابات را سالی پر خیر و برکت برای نظام اسلامی می‌دانیم و بر این باوریم که در این سال می‌توانیم با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری از شرایط دشوار اقتصادی خارج شده و با اثبات حقانیت‌مان در حوزه هسته‌ای آثار تحریم‌های نظام استکباری را از بین ببریم.

وی با قدردانی از تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران که در این حوزه کارها را با صداقت، اقتدار و شفاف‌گری رو به جلو حرکت داده و درصدد باطل کردن سحر استکبار جهانی هستند، افزود: این نهایت اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که کنگره آمریکا برای صدور بیانیه خود در مورد توافق هسته‌ای یک ماه فرصت می‌خواهد تا به یک جمع‌بندی برسد در حالی که فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری همه این دسیسه‌چینی‌ها و توطئه‌گری‌ها را خنثی کرده است.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با محکوم کردن حمله ناجوانمردانه آل‌سعود به یمن و کشتار بی‌رحمانه مردم این کشور از آمادگی جبهه ایستادگی برای حضور در راهپیمایی اعلام انزجار از آل‌سعود و حمایت از مردم مظلوم یمن خبر داد.

کوهی به فضای انتخاباتی کشور با شور و نشاط خاص و انتخاب شایستگان برای ورود به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: برخی افراد دلال از هم‌اکنون وارد صحنه انتخابات شده‌اند و قصد سوء استفاده و یارگیری‌های غیر‌واقعی را دارند در حالی که باید مراقبت کرد تا رای مردم تحت‌الشعاع حرکت این افراد قرار نگیرد.

وی با بیان اینکه نباید در این عرصه خدمت‌رسانی به مردم به خاطر فضای انتخاباتی فراموش شده و یا استفاده از ظرفیت بیت‌المال در مسیر تبلیغات انتخاباتی قرار گیرد، بیان کرد: آنچه که این روزها در اردبیل می‌گذرد بحث داغ استعفای شهردار اردبیل و ورود برخی از افراد و جریانات برای رای‌زنی و لابی‌گری در انتخاب شهردار جدید است که دور از چشم مردم و اعضای شورای شهر می‌خواهند افراد مورد نظر خود را تحمیل کنند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل هوشیاری و مراقبت اعضای شورای شهر را در انتخاب شهرداری شایسته با تجربه و کار‌آمد یادآور شد و ادامه داد: ما شهرداری شجاع، با جسارت و توانمند می‌خواهیم که ادامه‌دهنده راه شهردار فعلی اردبیل بوده و بتواند با قدرت و صلابت در این عرصه حضور پیدا کند.

کوهی اهمیت مدیریت شهری را با الگوبرداری از مدیریت‌های شایسته در این حوزه یادآور شد و تصریح کرد: ما تاکنون وزیر و یا مسئولی را سراغ نداریم که ضعف‌های مجموعه خود را شفاف‌سازی کرده و یا جرات اعلام ضعف‌ها و برخی خطاهای مدیریتی را داشته باشد در حالی که در این زمینه بارها موارد تخلفی نیز مشاهده شده است.

کیفیت پایین نان در اردبیل اسفناک است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کیفیت اسفناک و فاجعه‌بار نان در اردبیل اشاره کرد و یادآور شد:‌ در سال‌های اخیر هر چه قیمت نان افزایش یافته از کیفیت آن کاسته شده است به طوری که خرید نان کیفی به یک دغدغه اساسی تبدیل شده که کسی هم در این زمینه پاسخگو نیست.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با یادآوری اینکه کیفیت پایین نان بر دامنه مشکلات و نارسایی‌ها افزوده است، عنوان کرد: ما از مسئولان انتظار داریم که از خواب خرگوشی بیرون بیایند و مردم نیز به جای خرید نان بی‌کیفیت از نانوایی‌هایی که این چنین نان تولید می‌کنند خرید نکرده تا آنها وضعیت‌شان را اصلاح کنند.

کوهی با انتقاد از وضعیت نامطلوب ارائه خدمات در بیمارستان‌ها و معاینه فله‌ای در اتاق پزشکان نیز گفت: اصلا‌ این گونه رفتارها با هیچ معیار و منطقی سازگار نیست.

شورا برای انتخاب شهردار نظر‌سنجی مردمی بگذارد

وی با اشاره به فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در کشور و قدردانی از دولت تدبیر و امید در فعال کردن خانه احزاب در کشور افزود: صدور مجوز برای فعالیت احزاب در سطح ملی در کمتر از یک هفته اتفاق می‌افتد اما این کار در اردبیل بیش از 6 ماه طول کشیده و نیاز به دوندگی‌های بسیار زیاد است.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل نقش احزاب را در بالا بردن اعتماد مردم و کاهش هزینه‌های انتخاباتی یادآور شد و بیان کرد:‌ استانی شدن انتخابات مجلس مزیتی دارد که آن هم انتخاب مردم از بین کاندیداها با مشخصه‌های افراد و کاندیداهای شایسته و کم هزینه است که به اعتماد عمومی نیز کمک می‌کند.

کوهی در پایان سخنان خود از شورای شهر اردبیل خواست تا در انتخاب شهردار جدید به دور از بده بستان‌های معمولی و معاملات پشت پرده نظر‌سنجی گذاشته و با رای مردم شهردار آینده اردبیل انتخاب شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار