استاندار یزد با اشاره به اینکه ارتباط با خدا انسان را به مسیر سعادت راهنمایی می‌کند، گفت: نماز راه ورود آسیب‌های اجتماعی به خانواده و اجتماع را مسدود می‌کند.
کد خبر: ۳۲۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 11 November 2016

به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد میرمحمدی در اجلاس سراسری نماز در میبد با بیان اینکه طبیعت انسان با خوبی‌ها سرشته شده و نماز هدایتگر انسان به سمت خوبی‌ها است، اظهار داشت: ارتباط با خدا که مهم‌ترین راه آن نماز است، راه‌های ورود آسیب‌های اجتماعی به فرد، خانواده و اجتماع را مسدود می‌کند.

وی بیان کرد: نماز بهترین راه ارتباط با خدا است زیرا در آیاتی که برای نماز انتخاب شده، آرامش انسان نهفته است و توحیدگرایی انسان در نماز به اوج می‌‌رسد.

میرمحمدی، نماز را تاثیرگذارترین عبادت در زندگی و رفتار فردی و اجتماعی انسان‌ها دانست و افزود: نماز انسان را به سمت اصول رفتاری، اخلاق و انسانیت هدایت می‌کند.

استاندار یزد عنوان کرد: انسان اخلاق‌محور، اهل نماز و عبادت کمتر در زندگی فردی و اجتماعی دچار مشکل می‌‌شود از این‌روست که نماز به عنوان رکن دین به مسلمانان معرفی شده است.

وی افزود: شوق عبادت و اقامه نماز باید از کودکی در فرزندان ما ایجاد و نهادینه شود و خانواده‌ها، مسؤولان، مربیان و اساتید دانشگاه هر کدام باید به سهم خود در ترویج فرهنگ نماز اثرگذار باشند.

استاندار یزد، اجرای برنامه‌های متنوع در حوزه نماز و تبیین اهمیت نماز برای جوانان و نوجوانان و دیگر اقشار جامعه را از ضرورت‌های این حوزه برشمرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار