نمایندگان مازندران در لیگ برتر والیبال کشور از عصر امروز به مصاف حریفان می‌روند که تیم کاله در یزد میهمان خاتم اردکان و عمران شهرداری ساری میزبان نماینده تبریز است.
کد خبر: ۳۲۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 09 November 2016
فارس ، هفته پنجم سی‌امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور شهدای منا عصر امروز با برگزاری 6 دیدار برگزار می‌شود.
 
شهرهای تهران، اردکان، گنبد، ارومیه و ساری میزبان این هفته از مسابقات هستند و این در حالی است که سبزجامه‌گان کاله در خارج خانه با خاتم اردکان مصاف می‌دهند.
 
شاگردان بهروز عطایی تاکنون به پیروزی در لیگ برتر دست نیافتند و با توجه به دیدارهای زیبا و تنگاتنگ مقابل بانک سرمایه تهران و پیکان پیروزی خارج از خانه در اردکان دور از انتظار نیست هر چند اردکانی‌ها نیز در خانه سهی در شکست حریف دارند اما سه امتیاز دیدار را می‌خواهند.
 
دیدار دو تیم کاله و خاتم در سالن ورزشی سرپوشیده آیت‌الله خاتمی برگزار می‌شود که حمید راهجردیان و وحید پورکاشیان امر قضاوت را برعهده دارند و شهباز صدری نماینده و ناظر فدراسیون والیبال است.
 
کاله مازندران هم‌اکنون با چهار شکست، بدون پیروزی و با به دست آوردن یک امتیاز در رده یازدهم جدول 12 تیمی مسابقات جای دارد و خاتم اردکان با دو پیروزی و پنج امتیاز رده هشتم را در اختیار گرفته است.
 
سازمان عمران شهرداری ساری دومین نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال نیز عصر امروز در سالن ورزشی شهید سیدرسول حسینی با تیم قدرتمند شهرداری تبریز دیدار دارد.
 
در این مسابقه داوود نافعی و میثم پارسه داوران بازی بوده و خلیل یگانه مجد و احمد بندری نماینده و ناظر فدراسیون هستند.
 
تیم سازمان عمران شهرداری ساری که این روزها با جریمه سنگین و محرومیت از سوی کمیته انضباطی دست و پنجه نرم می‌کند بدون حضور سرمربی به دیدار نماینده تبریز می‌رود.
 
تیم والیبال سازمان عمران ساری با دو پیروزی از چهار هفته گذشته توانست 6 امتیاز کسب کرده و رده ششم جدول را به خود اختصاص دهد که البته شهرداری تبریز نیز با دو پیروزی همانند حریف خود 6 امتیازی است و رده هفتم را در اختیار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار