دبیر هیئت ژیمناستیک استان قزوین از دعوت ژیمناست استان به اردوی تیم ملی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 09 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین کامران داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین٬ گفت: کادر فنی تیم ژیمناستیک جوانان کشور در حالی فهرست نفرات دعوت‌شده به مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی را اعلام کرد که دراین‌بین نام شایان باجلان ژیمناستیک کار استان هم به چشم می‌خورد.

وی افزود: باجلان یکی از ژیمناستیک کاران خوب استان است که با تلاش و پشتکار خود و با عملکرد مناسب در مسابقات قهرمانی کشور توانسته اعتماد و نظر کادر فنی را به توانایی‌های بالای خود جلب کند.

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین خاطرنشان کرد: باجلان در حالی توسط کادر فنی تیم ژیمناستیک جوانان کشور به نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت‌شده است که در این اردو بیش از پانزده ورزشکار حضور دارند و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و مربیان تیم ملی پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به قابلیت‌های بالای ورزشکاران ژیمناستیک کار استان خاطرنشان کرد: ورزشکاران استان در این رشته ورزشی از توانایی‌ها و پتانسیل‌های بالایی برخوردار هستند و با تلاش و پشتکار قطعاً می‌توانند به در پایه‌های تیم‌های ملی ژیمناستیک کشورمان در رده‌های سنی مختلف راه پیدا کنند.

داوودی اظهار امیدواری کرد که شایان باجلان ژیمناستیک کار استان بتواند در اردوی آماده‌سازی تیم ملی عملکرد خوب و مناسبی را از خود بر جای بگذارد.

به گزارش ایسنا، اردوی آماده‌سازی تیم ملی ژیمناستیک جوانان کشور از فردا در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار