مسئول اداره کتابخانه های عمومی آبدانان گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه بزرگ کتاب در این شهرستان گشایش یافت.
کد خبر: ۳۲۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 06 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ اردشیر بوستانی روز یکشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب اظهار کرد: در این نمایشگاه هفت هزار جلد کتاب در 2 هزار و 500 عنوان در زمینه های تاریخ، جغرافیا، مذهبی، قرآنی، ادبیات، کودکان، داستان، رمان، علوم تجربی، نقاشی، آموزشی، علوم پایه، دل نوشته و تاریخ اسلام در معرض دید و خرید مراجعه کنندگان قرار گرفته است.
 
وی با باین اینکه این نمایشگاه بمدت 10 روز دایر شده است، افزود: کتاب های موجود در این نمایشگاه با 25 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می گیرد.
 
بوستانیاضافه کرد: در حال حاضر 42 هزار جلد کتاب در زمینه های مختلف در پنج باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی در سطح شهرستان موجود است و در طول سال به 9 هزار نفر عضو ثابت خدمات رسانی می کنند.
 
در مراسم گشایش نمایشگاه کتاب، فرماندار آبدانان در سخنانی مطالعه را چراغ راه بشریت دانست و گفت: اسلام یکی از مکاتب و ادیان کامل بشریت است که کتاب و مطالعه و تحقیق و پژوهش در آن از اهمیت و منزلت زیادی بر خوردار است.
 
مجید عسگری وضعیت مطالعه در کشور را نامطلوب دانست و افزود: همه مسئولان و متولیان فرهنگی و اصحاب رسانه باید همت کنند و با تبیین جایگاه کتاب در زندگی انسان و نقش دانایی در توسعه فردی و اجتماعی، فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را در گستره ملی و محلی بیشتر شود.
 
در این مراسم مدیران دستگاه های اجرایی، کتابداران، اعضای فعال کتابخانه های عمومی آبدانان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ادای احترام کردند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار