در جلسه معارفه مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم صورت گرفت
مراسم تقدیر از زحمات سیدرسول موسوی‌نژادیان مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم و معرفی سیدمجید رفیعی مدیرعامل جدید این سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 05 November 2016
به گزارش تابناک قم، مراسم تودیع سیدرسول موسوی‌نژادیان مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم و معرفی سید مجید رفیعی مدیرعامل جدید این سازمان ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران شهری در سالن اجتماعات نگارخانه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم تغییر ساختار سازمانی را یکی از اولویت‌های مورد نیاز این مجموعه دانست و گفت: ساختار جدید با هماهنگی معاونت برنامه‌ریزی شهرداری تهیه و توسط شورای اسلامی شهر قم تایید شده است و امیدواریم این ساختار به زودی اجرایی شود؛ ارتباط با دستگاه‌های مختلف هنری، فرهنگی، گردشگری و ورزشی از دیگر اقدامات انجام شده طی یکسال اخیر بوده چرا که شهرداری در گذشته ارتباطی با این دستگاه‌ها نداشته است اما اکنون با آنها ارتباط مطلوبی دارد.

سیدرسول موسوی‌نژادیان شناسایی ظرفیت‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف مرتبط را از دیگر دستاوردهای سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم برشمرد و اضافه کرد: اکنون در حوزه‌های مختلف تخصصی کارشناس مورد نیاز را نداریم اما تاکنون با افزایش نیروی انسانی موافقت نشده است.

همچنین عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم طی سخنانی با تاکید بر اینکه موسوی‌نژادیان تنها فردی است که توانایی درآمدزایی در سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم را دارد، تصریح کرد: مدیرعامل جدید باید با استفاده از بسترهای ایجاد شده در این سازمان برای تقویت ظرفیت‌های فرهنگی گام‌های مطلوبی بردارد.

مهدی مقیمی از زحمات مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم تقدیر کرد و گفت: امیدواریم نیروهای این مجموعه با مدیرعامل جدید مشارکت لازم را داشته باشند تا بتوانیم اهداف مورد نظر را با هماهنگی و انسجام مورد نیاز دنبال کنیم.

قائم‌مقام شهردار قم به عنوان دیگر سخنران این مراسم با تاکید بر اینکه موسوی‌نژادیان تاکنون اقدامات قابل توجهی را در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم انجام داده است، خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم این شخصیت توانمند در حوزه‌های مختلف فرهنگی با عناوین دیگری بتواند رسالت‌های خود را دنبال کند.

سیدابراهیم معتمدی با بیان اینکه مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری باید با نگاه جهادی حرکت خود را دنبال کند، ادامه داد: امیدواریم با استفاده از دیدگاه‌های جدید در این سازمان بتوانیم اهداف مورد نظر را با هماهنگی گسترده‌تری دنبال کنیم.

در پایان این مراسم مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم گفت: امیدواریم ریل‌گذاری انجام شده با حمایت‌ها و مشارکت اصحاب فرهنگ و رسانه شهر که بازوی پرتوان سازمان فرهنگی هنری ورزشی هستند به شیوه مطلوبی دنبال شود.

مجید رفیعی با تاکید بر اینکه قم به عنوان یک شهر مذهبی بین‌المللی می‌تواند در حوزه‌های مختلف فرهنگی به الگویی برای کشور تبدیل شود، تصریح کرد: ظرفیت‌های فرهنگی مطلوبی در شهر قم وجود دارد که فعال‌سازی آنها باید در دستور کار قرار گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار