از دارایی آمد و "تاج"بر سر نهاد و با"استقلال" مردانه قهرمان قاره کهن شد و رفت. منصور پورحیدری بیماری را تاب نیاورد تا جامعه ورزش، فوتبال و استقلال بار دیگه به سوگ بنشیند.یادش گرامی
کد خبر: ۳۲۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 05 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،منصور پورحیدری یکی از استوره های اخلاق و ورزش کشور دیروز چشم بر هم نهاد و برای همیشه استقلال و این دنیا را ترک کرد.
از آن جا که پورحیدری یک اسطوره ملی بود و برای همه ی مردم از اهمیت و احترام بالایی برخوردار بود ، به طبع واکنش ها هم در میان آحاد مردم از سیاسی تا ورزشی دور از انتظار نبود.
سرخاب در همین خصوص در گفت‌وگویی با تسلیت درگذشت سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران اظهار کرد: زنده‌یاد پورحیدری در مقطعی حساس توانست استقلال را متحول کند تا این تیم از قافله رقابت با رقیب دیرینه عقب نماند و حتی توانست با قهرمان کردن استقلال در جام باشگاه‌های آسیا استقلال را به عنوان تیم اول ایران و آسیا معرفی کند.
داریوش یزدی هم با تسلیت درگذشت منصور پورحیدری گفت: امروز زبانم قاصر از این است که درباره منصور پورحیدری صحبت کنم.
سرمربی تیم فوتبال نفت‌ و گاز‌ گچساران با بیان اینکه صحبت کردن درباره انسان بزرگ و باشخصیتی چون منصور پورحیدری سخت است، افزود: او شخصیتی فرهیخته بود که رفتنش غم سنگینی بر جامعه فوتبال ایران گذاشت.
یزدی افزود: منصورخان انسانی دوست‌ داشتنی و مربی دلسوزی در ورزش بود که به جرأت می‌توانم بگویم در ورزش روز دنیا کمتر شخصیت‌هایی را می‌توانیم مثل او پیدا کنیم.
غلام رضا تاجگردون از برجسته ترین چهره های مجلس هم در واکنش به درگذشت منصور  پور حیدری با انتشار عکسی در اینستا گرام خود لباس شماره 20  از مرحوم پورحیدری را به نمایش گذاشته که احتمالا به وی اهداء شده است.
در پایین این مطلب یکی از دنبال کنندگان صفحه شخصی تاجگردون در مطلبی نوشت:از دارایی آمد و "تاج"بر سر نهاد و با"استقلال" مردانه قهرمان قاره کهن شد و رفت. منصور پورحیدری بیماری را تاب نیاورد تا جامعه ورزش، فوتبال و استقلال بار دیگه به سوگ بنشیند.یادش گرامی

واکنش تاجگردون به درگذشت پورحیدری + تصویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار