امام جمعه بندرعباس گفت: دعواهای انتخاباتی میان دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان داد که مدعیان جهان چه وضعیت اسفناکی دارند.
کد خبر: ۳۲۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 04 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت‌الله نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: هر کدام از شهدای استان هرمزگان الگویی از ایمان و اراده و ولایت‌مداری هستند که معرفی آنان به جامعه، تأثیر فراوانی در اصلاح حرکت آن و جذب جوانان به سوی الگوهای شاخص جامعه خواهد داشت.
 
وی یاد و خاطره شهید دژله شهید 15 ساله‌ای که با بستن نارنجک به خود به زیر خودرو نظامی بعثی رفت، را گرامی‌داشت و افزود: از بنیاد شهید گلایه دارم که چرا این شهید فهمیده هرمزگان را به خوبی به مردم استان و مردم دیگر نقاط کشورمان معرفی نکرده‌اند و این شهید در گمنامی است.
 
امام جمعه بندرعباس ادامه داد: دستگاه‌های مختلف وظیفه دارند که در گرامیداشت یاد شهدا با بنیاد شهید همکاری هر چه بیشتری داشته باشند.
 
آیت‌الله نعیم‌آبادی از همه مردم هرمزگان و مردم کشورمان خواست تا دعواهای انتخاباتی میان دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به طور دقیق دنبال کنند تا متوجه عمق سقوط اخلاقی و اجتماعی و اقتصادی آمریکا بشوند که چگونه این دو فرد گذشته سراسر وقیحانه خود را افشا می‌کنند.
 
وی تأکید کرد: منحرفین اخلاقی و شکست‌خوردگان اقتصادی جهان چگونه می‌خواهند نظام دنیا اصلاح و یا برای دیگر ملت‌ها تصمیم بگیرند؟
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین علت اصلی همه ناامنی‌های سطح منطقه و جهان را آمریکا دانست و گفت: دخالت‌های پیدا و پنهان در امور مختلف داخلی کشورها و حمایت از تروریست‌ها و غارتگران در سراسر دنیا باعث شده که امنیت بسیاری از کشورها حتی همدستان آمریکا نیز سلب شود و این وضعیت بزودی با نابودی آنان همراه خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: هر ساله 33 هزار نفر در آمریکا بر اثر ناامنی و اسلحه‌کشی و زد و خورد جان خودشان را از دست می‌دهند اما حاکمان آمریکا به سراسر دنیا لشکر کشیده‌اند تا امورات کشورها را مدیریت و اصلاح کنند. این وضعیت وقیحانه تداوم چندانی نخواهد داشت.
 
آیت‌الله نعیم‌آبادی، امنیت امروز کشورمان را مدیون خون پاک شهدا دانست و گفت: اگر شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق نبودند، اثری از قبور مطهر ائمه ما باقی نمی‌ماند.
 
امام جمعه بندرعباس در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه از مردم استان هرمزگان خواست تا نقاط قوت و ضعف فرهنگی استان را به دفتر امام جمعه منعکس کنند تا بتوان نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف این حوزه را با برنامه‌ریزی جبران کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار