کد خبر: ۳۲۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 03 November 2016
تابناک / فرمانده نیروی دریایی ارتش جهوری اسلامی ایران گفت:حرکت ملت ایران بر مسیر استکبار ستیزی تا ابد ادامه داشته و استکبار در کشور جایی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان که در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد با بیان اینکه استکبار به معنای خودبزرگ بینی است، اظهار کرد: تبعید امام خمینی (ره)، شهادت دانش آموزان در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سه دلیل مهم برای استکبار ستیزی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلاب دیگری در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: استکبار جهانی منافع نامشروع خود را قبل از انقلاب در رژیم طاغوت دنبال می کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماهیتی ضد استکباری دارد، گفت: استکبار جهانی به دنبال نفوذ در ارکان انقلاب بوده و به عنوان مانعی در جهت رسیدن انقلاب به پیشرفت و توسعه عمل می کند.

وی به حضور گسترده مردم در روز ملی مبارزه با استکبار اشاره و خاطرنشان کرد: این حضور گسترده و حماسی نشان دهنده ایستادگی ملت ایران در مقابل ابرقدرت ها و استکبار جهانی و حمایت از اهداف و آرمان های نظام مقدس اسلامی است.

امیر دریادار سیاری جنگ تحمیلی، تحریم و فشارهای اقتصادی و سیاسی و... برعلیه نظام مقدس اسلامی را توطئه دشمن دانست و تصریح کرد: ایران با تقدیم ۲۵۰ هزار شهید نشان داد که ملتی بیدار و هوشیار است.

وی در ادامه با بیان اینکه اجازه نمی دهیم استکبار در ایران اسلامی حضور یابد، افزود: حرکت ملت و نظام مقدس اسلامی بر مسیر استکبار ستیزی استوار بوده و دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فهمید که جایگاهی در ایران اسلامی ندارد.

به گفته این مسئول ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در برخی از مناطق کشور اولین حرکت برای جلوگیری از رشد و توسعه انقلاب اسلامی توسط دشمنان بود و با شکست در این زمینه به دنبال ترور شخصیت های انقلابی رفتند که اهدای ۱۷ هزار شهید ترور نمونه ای از این توطئه ها است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به نقش تأثیرگذار جوانان در بسیاری از عرصه ها، اظهارکرد: بسیاری از پیشرفت های حاصل شده بعد از انقلاب اسلامی در عرصه های علمی، نظامی و انتظامی وامنیتی مرهون تلاش و اتکا به نیروی جوان جامعه کسب شده است.

وی تهاجم فرهنگی را یکی از توطئه های جدید دشمن بعد از شکست در جنگ تحمیلی و تحریم ها عنوان کرد و گفت: دشمن در این جنگ به دنبال نفوذ در افکار و باورهای جوانان ایران اسلامی است ولی مردم به ویژه جوانان باید با آگاهی، راه مقابله با این حربه دشمن را بسته و با آن به مبارزه بپردازنند.

به گفته این مسئول انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورای حسینی (ع) بوده و به همین دلیل اجازه نفوذ به هیچ دشمن استکباری را به کشور نمی دهد.

دریادار سیاری با تأکید بر هوشیاری، آگاهی و شناخت دشمن، تصریح کرد: داشتن بصیرت دینی در زمینه شناخت دشمنان با توجه به شرایط موجود امری ضروری است.

وی با بیان اینکه ولایت چراغ راهنمای تشخیص صحیح حق از باطل است، خاطرنشان کرد: اطاعت از ولایت و ولایتمداری مردم اصل مهمی بوده زیرا ولایت می داند که چه زمان استکبار به دنبال برنامه و چه زمان به دنبال ضربه زدن به انقلاب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار