در نشست هم اندیشی ستاد اقامه نماز با رسانه های استان عنوان شد؛
نشست هم اندیشی ستاد اقامه نماز استان با مدیران رسانه ها برگزار و بر اهمیت اقامه نماز اول وقت در دستگاه های اجرائی و مدارس استان تاکید شد.
کد خبر: ۳۲۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 03 November 2016

به گزارش تابناک خراسان جنوبی ، حجت الاسلام کمیلی ریس ستاد اقامه نماز استان در این نشست با تأکید بر ضرورت توجه به نماز افزود: بهترین کارها توجه به نماز است که این سفارش را در روایات و سخنان ائمه معصومین(ع) مشاهده می‌کنیم و بهترین راه عمل به سخنان ائمه و معصومین(ع) ترویج نماز در جامعه است.

وی افزود: اگر جامعه اسلامی حق نماز را ادا کند بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه نماز بازدارنده از فحشا، منکر و فساد است یادآور شد: اگر نماز را در مجموعه ادارات از مسئولیت‌‏شناسی پرسنل ادارات، نظم، رعایت حق‌الناس، حق‌الله، راستی و درستی و صداقت و ... صحبت کردیم چراکه همه این فضائل در نماز مستتر شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی با بیان اینکه رسانه بهترین امکانات را در ترویج نماز اول وقت در ادارات و مدارس دارند، گفت: رسانه ها باید از ظرفیت‌های خود استفاده کنند و نماز را هر چه بیشتر در ادارات ترویج دهند چراکه اگر کوتاهی کنیم جامعه به ناکجاآباد می‌رود.

كمیلی با بیان این‌كه وضعیت اقامه نماز در استان خراسان جنوبی به دلیل حضور كمرنگ جوانان و نسل جدید در مساجد مطلوب نیست، گفت: باید همه دستگاه های مربوطه ، رسانه ها و  متولیان مساجد و امام جماعت و هیات امناء برای جذب جوانان به مسجد هماهنگ باشند.

وی ضمن تشکر از مجموعه رسانه ای امروز خراسان جنوبی در جهت ترویج نماز اول وقت،افزود:از همه رسانه انتظار داریم در حوزه نماز فعالیت بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام کمیلی در ادامه به موضوع اجلاس نماز اشاره کرد و گفت:امسال  بیست و پنجمین اجلاس نماز با شعار " نقش نماز درکاهش آسیب های اجتماعی "در استان البرز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه باید اجلاس استانی نماز در تمامی استان‌های كشور باید پیش از اجلاس سراسری نماز برگزار شود.عنوان کرد:امسال اجلاس استانی نماز خراسان جنوبی در سوم آذر ماه در شهرستان طبس برگز خواهد شد.

وی با بیان این‌كه نتایج اجلاس استانی به اجلاس سراسری نماز ارسال می‌شود، تصریح كرد: هدف از برگزاری این اجلاس ترویج فرهنگ اقامه نماز در سطح جامعه و ارزیابی اقدامات و تجلیل از فعالان عرصه نماز است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی با اشاره به اینكه مهمترین اولویت برگزاری این اجلاس پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین اقشار مختلف است گفت:انتظار داریم تمام دستگاه اجرائی و رسانه همچون گذشته در اجلاس نماز همکاری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار