معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، بازخوانی جنایات آمریکا را محور برنامه های یوم‌ا... 13 آبان و هفته استکبارستیزی درشهرداری مشهد دانست و از شرکت گسترده دانش‌آموزان مشهدی و عموم مردم در هشت برنامه فرهنگی و هنری این سازمان ویژه راهپیمایی 13 آبان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 03 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، مهدی ابراهیمی گفت: در راهپیمایی 13 آبان امسال، 20 هزار پرچم دستی مرگ بر آمریکا و پنج هزار صورتک شهید فهمیده را میان شرکت‌کنندگان توزیع کردیم.
 
 
 
وی افزود: در این راهپیمایی 2 مسابقه بزرگ نیز برگزار شد. نخستین مسابقه از طریق توزیع 20 هزار کتابچه‌ با عنوان «سلطه ننگین شیاطین» با موضوع بازخوانی جنایات آمریکا در کشورهای دیگر و طرح سوال از محتوای این کتابچه در صفحه پایانی آن برگزار شد. پاسخ سوال این کتابچه از طریق سامانه پیامکی 1000108 دریافت می‌شود و مهلت شرکت در آن تا 15 آبان‌ماه است. برندگان این مسابقه از طریق کانال تلگرامی @antiamerica معرفی خواهند شد. 60 هدیه 500 هزار ریالی به برندگان این مسابقه تعلق خواهد گرفت.
وی در ادامه به دومین مسابقه بزرگ سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد ویژه راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: مسابقه بزرگ عکاسی راهپیمایی 13 آبان در 2 بخش حرفه‌ای و عمومی برگزارمی‌شود. این مسابقه در هر 2 بخش و با موضوعات راهپیمایی 13 آبان، 13 آبان و مسجد ما، 13 آبان و دانشگاه ما، 13 آبان و مدرسه ما برگزار می‌شود و آثار به نام فرد و به آدرس تلگرامی @AXAban  ارسال می‌شوند مهلت ارسال آثار 13 و 14 آبان خواهد بود.
 
 
ابراهیمی در ادامه به استقبال عمومی از 2 تئاتر اجرا شده از سوی این سازمان در مسیر راهپیمایی اشاره کرد و گفت: تئاتر خیابانی با موضوع تسخیر لانه جاسوسی و دیگری با موضوع استکبارستیزی در قالب پرفورمنس در مسیر راهپیمایی اجرا شد.همچنین مکانی هم در مسیر راهپیمایی با عنوان پاتوق سرود در نظر گرفته شد؛ که نوجوانان و جوانانی که در جشنواره نواهای ضد آمریکایی در مرحله نخست منتخب شده بودند در این پاتوق به اجرا پرداختند که باز هم با استقبال مردمی مواجه شد.
 
 
وی افزود: در مسیر راهپیمایی 4 غرفه نیز به تفکیک در قسمت خواهران و برادران تجهیز شده بود. غرفه‌ای با عنوان «رمی جمرات» با صورتک‌های شیاطینی چون نتانیاهو، اوباما، پادشاه عربستان و... آماده شده بود ضمن افشای جنایات این سرکردگان کفر در این غرفه توسط کارشناسان از طریق گفتگو و ارائه اطلاعات چهره به چهره؛ مردم به سمت این صورتک‌ها سنگ می‌زدند. درغرفه مجاور نیز نمایش عروسکی «درآتش استکبار» به نمایش درآمد که این نمایش نیز به موضوع افشای جنایات آمریکا اختصاص داشت.
 
 
دبیر ستاد ویژه برنامه های یوم‌ا... 13 آبان شهرداری مشهد، در ادامه گفت: فرهنگسرای کودک و آینده با اجرای ویژه برنامه‌های انقلابی و ضد استکباری در قالب برگزاری نمایش عروسکی، بازی و سرگرمی در پایگاه فرهنگی بچه‌های انقلابی در مسیر راهپیمایی پذیرای دانش‌آموزان خردسال شرکت‌کننده در راهپیمایی بود. علاوه بر این بیش از 30 المان حجمی ضد آمریکایی به سفارش سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری و به دست هنرمندان مشهدی آماده شده بود که در مسیر راهپیمایی  نصب و مورد توجه عمومی بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار