وی مزیت حضور در این نمایشگاه را نزدیکی جغرافیایی و کاهش هزینههای حضور در آن برای فعالین صنعت گردشگری ایران و اصفهان دانست و ادامه داد: حضور در نمایشگاههای بینالمللی گردشگری و ارائه ظرفیتهای بالفعل و بالقوه در سه زمینه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان باعث افزایش ورود گردشگر میشود.
برادران با اشاره به اینکه مجمع گردشگری استان اصفهان در نمایشگاه سال آینده دبی حضوری قدرتمند خواهد داشت، گفت: بحث بازاریابی و تبلیغات در صنعت گردشگری جهان جایگاه ویژهای دارد و ما نیز نباید از این حوزه غفلت کنیم.
وی تصریح کرد: جاذبههای متنوع اصفهان برای ارائه به گردشگران اعم از گردشگران اروپایی و عربی نیازمند معرفی و تبلیغ است.
رئیس کمیسیون حقوقی مجمع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان یکی دیگر از مزیتهای حضور در این نمایشگاه برای بخش خصوصی گردشگری را برقراری ارتباط با فعالین گردشگری سایر کشورهای دنیا عنوان کرد و افزود: فعالین بخش گردشگری باید بازارهایی که بیشتر با فرهنگ و جاذبههای اصفهان سنخیت دارند راشناسایی کرده و به دنبال جذب گردشگر از این کشورها باشند.
وی بازاریابی بدون هدف و تبلیغات کور را یک عامل برای عدم موفقیت در بازاریابی صنعت گردشگری دانست و گفت: برای موفقیت در صنعت گردشگری دنیا باید هدفمند و با برنامه حرکت کرد.
برادران تصریح کرد: بازدید از این نمایشگاه می تواند زمینه ساز برگزاری نمایشگاه های گردشگری در ایران و به ویژه استان اصفهان را فراهم کند.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال جاری اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی و همزبانی افزود: بخش خصوصی گردشگری در اصفهان برای تحقق منویات ایشان پا به میدان گذاشته است.