استاندار فارس گفت: ورزشگاه میان‌رود شیراز باید تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۳۲۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱ 01 November 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: علی‌محمد افشانی عصر امروز در نشست شورای عالی ورزش استان فارس اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌های انجام‌شده در مورد ورزشگاه میان‌رود و تخصیص اعتبار 30 میلیارد تومانی و سایر اعتبارات، بهانه‌ای وجود ندارد و این پروژه باید تا پایان امسال تکمیل‌شده و به بهره‌برداری برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به نیازمندی استان فارس به یک مجموعه ورزش‌های آبی اشاره کرد و گفت: مسؤولان اداره ورزش و جوانان باید برای احداث یک مجموعه ورزش‌های آبی مانند شهر مشهد اقدام کنند و استانداری نیز در این زمینه همکاری‌های لازم را صورت خواهد داد.

افشانی در ادامه با اشاره به اهمیت ورزش‌های همگانی، خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: راه‌اندازی نهادهای اجتماعی برای کمک به ورزش همگانی یک ضرورت است و باید با تبلیغات مناسب، مردم را با فواید ورزش و سلامتی آشنا کرد. وی افزود: امروزه مردم برای ساخت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کمک‌های مالی بسیاری می‌کنند، ازاین‌رو اگر از اثرات ورزش در سلامتی خود اطلاع کافی داشته باشند، در زمینه ساخت تجهیزات و امکانات ورزشی نیز پیش‌قدم خواهند بود.

رئیس شورای عالی ورزش استان فارس همچنین مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی مناسب را در موفقیت تیم‌های ورزشی این استان در مسابقات کشوری بسیار مهم برشمرد و افزود: ریشه مشکلات تیم‌های ورزشی این استان تنها نداشتن پول نیست بلکه عدم مدیریت درست نیز در ناکامی‌ها، نقش اساسی دارد.

به گزارش فارس، پیش‌از سخنان استاندار فارس، مهدی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان این استان نیز گزارشی از عملکرد ورزشکاران فارسی در بازی‌های آسیایی ارائه کرد و در پایان لوح تقدیری به‌پاس زحمات استاندار فارس از سوی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی تقدیم وی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار