استاندار کرمانشاه خبر داد:
استاندار کرمانشاه از اختصاص 40 میلیارد تومان به پروژه قطار شهری کرمانشاه خبر داد و از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه شهری در منطقه غرب کشور یاد کرد.
کد خبر: ۳۲۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 01 November 2016

به گزارش تابناک به نقل از استانداری کرمانشاه، اسدالله رازانی در جلسه شورای سازمان قطار شهری کرمانشاه اظهار داشت: موضوع تخصیص اعتبارات پروژه قطار شهری کرمانشاه پیگیری خواهد شد، اما شهرداری کرمانشاه و سازمان قطار شهری کرمانشاه باید به دنبال استفاده از فرصت‌های جدید و جذب اعتبارات بیشتر برای تسریع در اجرای این پروژه باشند.

وی تاکید کرد: مسیرها و فرصت‌های جدید باید مورد بررسی قرار بگیرد و تلاش شود تا از این فرصت‌ها که وجود دارد برای سرعت‌دهی به این پروژه و جذب اعتبارات بیشتر استفاده شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مجموع اعتبارات استان در سفر رئیس‌ جمهور 999 میلیارد بود و در این خصوص جزو استان‌های برتر قرار داشتیم که این چنین اعتباراتی به استان تخصیص می‌یافت، اما ما همچنان پیگیری‌های خود را برای افزایش اعتبار بعد از سفر نیز دنبال کردیم و 40 میلیارد تومان دیگر نیز به این موضوع اختصاص یافت و مجموع اعتبارات استان در سفر به یک‌هزار و 39 میلیارد تومان رسید.

رازانی بیان کرد: بنابراین چنان‌چه پیگیری و استفاده از فرصت‌های جدید وجود داشته باشد این امکان که اعتبارات جدیدی برای تسریع در اجرای پروژه قطار شهری خلق شود، وجود دارد و همچنان که فاز نخست این پروژه یعنی از طاق‌بستان تا میدان آزادی در حال اجرا است، تلاش‌ها برای اجرای فاز دوم آن نیز باید ادامه داشته باشد و اجرای این پروژه با جدیت در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار کرمانشاه گفت: برای فاز دوم این پروژه باید برنامه زمان‌بندی دقیقی وجود داشته باشد تا در زمان مناسبی آماده بهره‌برداری شود و پروژه قطار شهری کرمانشاه بزرگ‌ترین پروژه شهری در منطقه غرب کشور است.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت: برای اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه 2 هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد و به نوعی این پروژه بزرگ‌ترین پروژه شهری در منطقه غرب کشور است.

مجتبی نیک‌کردار با اشاره به تاثیرات مثبت راه‌اندازی این پروژه، افزود: بهره‌برداری از این پروژه اثرات مثبتی برای کرمانشاه دارد، لذا همگی باید تلاش خود را برای تسریع در اجرای این پروژه مضاعف کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش‌های لازم برای به نتیجه رسیدن فاز نخست این پروژه در سال آینده در حال انجام است، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای جذب و تخصیص اعتبارات این پروژه صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار