مدیر کل راه آهن خراسان گفت: 130 میلیارد ریال برای توسعه و بازسازی ایستگاههای راه آهن نیشابور و عطار اختصاص یافته است.
کد خبر: ۳۲۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 31 October 2016
به گزارش تابناک رضوی، محمد هادی ضیایی مهر روز دوشنبه در حاشیه بازدید از این طرحها افزود: این طرح ها شامل توسعه و بازسازی نمازخانه و سکوهای مسافری در ایستگاه نیشابور با اعتبار 50 میلیارد ریال و احداث نمازخانه، سالن مسافری، سکوهای یک و دو مسافری و بازسازی ایستگاه عطار با اعتبار 80 میلیارد ریال است که مراحل پایانی خود را سپری می کنند.
وی اظهار کرد: این پروژه ها مطابق آخرین استانداردهای موجود و با بکار گیری بهترین مصالح و جلوتر از برنامه پیش بینی شده در حال انجام است که امیدواریم در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسند.
هاجر چنارانی، نماینده مردم شهرستانهای نیشابور و فیروزه نیز در بازدید از طرحهای مزبور گفت: اقدامات توسعه ای راه آهن خراسان در ایستگاه های نیشابور و خیام قابل تقدیر است اما امیدواریم ارائه اینگونه خدمات تداوم داشته باشد.
حمید گرمابی دیگر نماینده این حوزه انتخابیه نیز گفت: تجهیز ایستگاه های یاد شده که در مجاورت شهرستان های نیشابور و فیروزه قرار دارند، موجب ارتقای کیفیت خدمات رسانی شبکه ریلی کشور به مردم این دو شهرستان می شود.
خراسان رضوی با هزار و 500 کیلومتر خطوط راه آهن، سهم 12 درصدی از شبکه ریلی کشور دارد و جابجایی 50درصد مسافران این مجموعه را به خود اختصاص داده است.
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار