مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خراسان‌رضوی گفت: میانگین کلی شاخص هوا در مشهد امروز ۱۳۶ پی.اس.آی است که نسبت به ۲ روز گذشته افزایش پیدا کرده و این میزان آلودگی به معنای وضعیت "هشدار" برای کودکان و افراد حساس است.
کد خبر: ۳۲۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 31 October 2016
به گزارش تابناک رضوی، حمید صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: میانگین کلی شاخص هوا در مشهد امروز 136 پی.اس.آی است که نسبت به 2 روز گذشته افزایش پیدا کرده و این میزان آلودگی به معنای وضعیت هشدار برای کودکان و افراد حساس است.

وی تصریح کرد: ایستگاه‌های شهید مفتح با 165 پی.اس.آی، خیام شمالی با 160، چمن با 154، الهیه و سمزقند هر یک با 152 و سرافرازان با 151 نخریسی با 150، ساختمان با 149، خیام جنوبی با 146، شهید کریمی با 132، صدف با 133، تقی آباد با 122، سجاد با 118 و شهید آوینی با 105 پی.اس.آی پی.اس.آی از مناطق آلوده در مشهد هستند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خراسان‌رضوی گفت: گروه‌های آسیب‌پذیر، بیماران تنفسی، کودکان و سایر مواردی از این دست از منزل جز موارد ضروری خارج نشوند و به مناطق آلوده ذکر شده رفت و آمد نداشته باشند.

صالحی بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود برای کنترل آلودگی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و از خودرو شخصی خود به غیر از موارد ضروروی استفاده نکنند تا شاهد روند رو به رشد آلودگی هوا نباشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار