تابناک: انتشار خبر غیر استاندارد بودن 97 درصد آسانسورها آن هم در مراکز بیمارستانی نشان می دهد، در مراکز دیگر که حساسیت آن به مراتب بسیار پایین است تا چه اندازه‌ای دقت شده است.
کد خبر: ۳۲۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 31 October 2016
تابناک اصفهان: شهریورماه بود که نهمین نمایشگاه تخصصی آسانسور، پله برقی و صنایع و تجهیزات وابسته برگزار شد که تمام نقص‌های آسانسورها را از مربوط به مسائل فنی در نصب آسانسورها دانستند و این در حالی که امروز با بررسی استاندارد 300 آسانسور در حساس ترین مراکز از جمله بیمارستان‌ها مشخص شد که تنها از این تعداد 10 آسانسور استاندارد است.
 
رئیس سندیکای آسانسور و پله برقی استان اصفهان اذعان داشت عمر مفیدی نمی توان برای آسانسور در نظر گرفت چراکه یک آسانسور می‌تواند سالها کار کند و اگر حادثه ای را در آسانسور یا پله برقی شاهد بودیم به دلیل عدم رعایت ایمنی از سوی نصاب بوده است و نه بی کیفیت قطعات آسانسور.
 
این ادعای کذب رئیس سندیکای آسانسور اصفهان در حالی است که غیر استاندارد بودن آسانسورها در یک پژوهش به اثبات رسیده است.
 
انتشار خبر غیر استاندارد بودن 97 درصد آسانسورها آن هم در مراکز بیمارستانی نشان می دهد، در مراکز دیگر که حساسیت آن به مراتب بسیار پایین است تا چه اندازه‌ای دقت شده است.
 
شاید یکی از دلایل این وضعیت سپردن کار به پیمانکاران فاقد صلاحیت و در نهایت استفاده از بی کیفیت ترین مصالح ساختمانی در ساخت و سازها است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :