به گفته استاندار کرمانشاه در سفر رییس جمهوری به استان 120 میلیارد ریال اعتبار به علاوه 50میلیارد ریال تسهیلات بدون کارمزد برای تکمیل ساختمان جهاد دانشگاهی در نظر گرفته شده که امیدواریم این ساختمان تا 2 سال دیگر تکمیل شود.
کد خبر: ۳۲۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ 30 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا اسدالله رازانی روز یکشنبه که به همراه معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز شتاب دهنده فناوری تیک در ساختمان جهاد دانشگاهی بازدید کرد، افزود: کرمانشاه در راه اندازی شتاب دهنده در کشور پیشتاز است هرچند ما در استان نیروهای تحصیلکرده و با استعداد زیادی داریم اما نرخ بیکاری نیز در استان بالاست که امیدواریم مراکزی از این دست بتوانند در کاهش آمار بیکاری موثر باشند.
وی بیان داشت که امروز شاهد ورود گسترده حوزه فناوری در کشور و استفاده طیف وسیعی از مردم از گوشی های هوشمند هستیم که این موضوع رشد تجارت الکترونیک در جامعه را در پی داشته است.
رازانی در خصوص مراکز شتاب دهنده نیز گفت که این مراکز می توانند امکاناتی را در اختیار جوانان ما قرار دهند تا ایده های خامشان را عملی کنند و استانداری نیز با تخصیص فضا و امکانات در این زمینه کمک می کند.
در این جلسه مدیرعامل شتاب دهنده فناوری تیک کرمانشاه نیز گفت: این مرکز از سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده و بر روی ایده ها همراه با تیم سرمایه گذاری می کند.
مجتبی گراوندی افزود: تیم ها به مدت 6 ماه در محیط شتاب دهنده مستقر می شوند و اکنون 10 تیم در این مرکز پذیرش شده اند تا بر روی ایده ها و طرح های خودشان کار کنند.
شتاب دهنده مرکزی اقتصادی است که ایده ها را به شرکت های سود ده تبدیل می کند و در روند تبدیل یک ایده به شرکت تجاری سرمایه گذاری می کند و سپس سهام خودش را می فروشد و دوباره بر روی ایده و مهارتی جدید سرمایه گذاری می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار