رئیس هیات فوتبال یزد بر پیگیری نیازها و مطالبات داوران این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰ 27 October 2016
به گزارش تابناک یزد،عبدالرضا دستا در جمع داوران فوتبال یزد با تبیین اهمیت کار داوری و نقش آنها در فوتبال اظهار کرد: حضور داوران یزدی برای قضاوت لیگ های کشور باید با جدیت پیگیری شود و زمینه ارتقاء علمی و عملی برای حضور قوی در مسابقات در استان و کشور فراهم گردد.
وی افزود: اقدامات خوبی برای آموزش و پیگیری حضور داوران برای قضاوت لیگ های کشور انجام گرفته و باید این روند تداوم یابد .
استان یزد حدود 200 داور فوتبال دارد که حدود 30 نفر در امر قضاوت لیگ های مختلف کشوری حضور دارند.
********
باشگاه مقاومت گلساپوش یزد الگویی برای ترویج فرهنگ بسیجی است
معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد گفت: موفقیه های باشگاه مقاومت گلساپوش الگویی برای ترویج فرهنگ بسیجی در میان جوانان است .
سرهنگ علی موسوی در آیین تجلیل از مدیران و بازیکنان تیم مقاومت گلساپوش یزد افزود: این باشگاه در سال های اخیر در کسب عنوان های مختلف با همت جوانان ورزشکار بسیجی عملکرد موفقی داشته است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد نیز از موفقیت های باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش یزد قدردانی کرد و گفت: افتخار آفرینی باشگاه مقاومت با جوانان مومن خود مایه مباهات است.
حجت الاسلام علی گندمی افزود: این روحیه باید همواره درطول لیگ و برگزاری مسابقات حفظ شود زیرا توفیق با همدلی، ایمان، برنامه و هماهنگی حاصل می شود.
همچنین در ادامه احمد عشقان ملک مدیر عامل باشگاه گلساپوش با قدردانی از حمایت های بی دریغ فرماندهی سپاه الغدیر، جایگاه این باشگاه را در کشور ممتاز دانست و عملکرد باشگاه را مثبت ارزیابی کرد.
تیم مقاومت گلساپوش یزد در مسابقات لیگ برتر کشور در کارنامه خود عنوان قهرمانی، نائب قهرمانی و سوم را دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار