رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم از برگزاری مرحله سوم لیگ دوچرخه سواری کوهستان قم و معرفی برترین‌های این مرحله از پیکارها خبر داد.
کد خبر: ۳۱۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 25 October 2016
به گزارش تابناک قم، محمد کاظم حججی اظهار داشت: سومین مرحله از مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان استان قم در شرایطی برگزار شد که دوچرخه سواران برای کسب عناوین برتر در بخش انفرادی و کسب امتیاز برای تیم خود رکاب زدند.

وی افزود: در این مسابقات که در ادامه لیگ دوچرخه سواری کراس کانتری استان قم گرامیداشت شهیدان مدافع حرم سید مصطفی موسوی و مهدی صابری برگزار شد شرکت کنندگان در قالب تیم‌های مختلف در پیست دوچرخه سواری کوه خضر نبی با هم مسابقه دادند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم گفت: این مسابقات در ۲ رده سنی بزرگسالان و جوانان در مسافتی به طول تقریبی ۲۰ کیلومتر به انجام رسید و در پایان این مسابقات در بخش جوانان سید علی ایزدی رکابزن تیم شینا تورنادو موفق شد پیش از سایرین به خط پایان برسد و عنوان نخست را از آن خود کند.

حججی بیان داشت: مجتبی رئیس الذاکرین رکابزن تیم اسکات تاکتیک در این رده سنی به مقام دوم رسید و محمد مهدی شمس دوچرخه سوار تیم پیشتازان در رده سوم قرار گرفت اما در رده سنی بزرگسالان عناوین برتر به تیم اسکات تاکتیک رسید.

وی عنوان کرد: در رده سنی بزرگسالان حامد هاشم‌پور و حمید هاشم‌پور از تیم اسکات تاکتیک و محمد آرام از تیم شینا تورنادو توانستند با غلبه بر حریفان خود مقام‌های برتر را از آن خود کنند و بدین ترتیب رقابت تیم‌های شینا تورنادو و اسکات تاکتیک در جدول لیگ ادامه یافت.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم تصریح کرد: همچنین یک دوره مسابقه دوچرخه سواری بانوان در بین دانش آموزان دختر ناحیه یک آموزش و پرورش در مدرسه کار و دانش سلامت صورت گرفت که در این مسابقه فاطمه محمدی، سارا راموز، زینب رمضانی و کوثر شایسته‌پور نفرات اول تا چهارم شدند.

حججی افزود: با توجه به محدودیت‌های بانوان در دوچرخه سواری امیدواریم بتوانیم با همکاری آموزش و پرورش استان بتوانیم رقابت‌ها و فعالیت‌های بیشتری در دوچرخه سواری بانوان شاهد باشیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار