رئیس هیأت پرورش اندام کرمانشاه:
رئیس هیأت پرورش اندام استان کرمانشاه از برگزاری مسابقه قویترین مردان در ششم و هفتم آبان‌ماه خبر داد، گفت: این دوره از مسابقات برای نخستین‌بار با حضور 10 تیم‌ برتر کشور به مدت 2 روز در فضای پارک کوهستان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 25 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،حسین شیروانی از فراهم بودن تمامی شرایط برای میزبانی رقابت‌های قویترین مردان ایران در کرمانشاه خبر داد.

رئیس هیأت پرورش اندام استان کرمانشاه اظهار داشت: مسابقه قویترین مردان ایران برای نخستین‌بار با حضور 10 تیم‌ برتر کشور به مدت 2 روز در فضای پارک کوهستان شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

این مسؤول زمان برگزاری این دوره از مسابقات را ششم و هفتم آبان‌ماه اعلام کرد و گفت: این مسابقات به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، یادواره 9 هزار و 800 شهید استان و 11 شهید مدافع حرم در کرمانشاه برگزار می‌شود.

شیروانی برگزاری مسابقات قویترین مردان ایران را در سه مرحله عنوان و بیان کرد: مرحله مقدماتی با 2 آیتم، مرحله نیمه‌نهایی با سه آیتم، و  برای مرحله فینال که با حضور 6 نفر برگزار می‌شود نیز سه ایتم تدارک دیده شده است.

رئیس هیأت پرورش اندام استان کرمانشاه آمادگی ورزشکاران کرمانشاهی را خوب ارزیابی کرد و متذکر شد: ورزشکاران استان سه ماه است که برای آمادگی در این دوره از مسابقات در اردو به‌سر می‌برند و هم‌اکنون از آمادگی خوب و چشمگیری برخوردار هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار