نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه 32 درصد زنان و مردن جوان عقیم هستند، گفت: یکی از دلایل عقیم شدن مردان پوشیدن لباس‎های تنگ است.
کد خبر: ۳۱۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 24 October 2016
خبرگزاری فارس: آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در گردهمایی ائمه جماعات بخش مرکزی همدان با موضوع نقش حفظ کاربری اراضی کشاورزی در اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: روحانیت شیعه با تاسی از دین و شریعت خود باید به سهم خود طبیب باشد.

وی ادامه داد: اگر یک نفر با لباس دین بر تن طبیب‌الدوار نباشد به خود، مردم و دین خدا لطمه زده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: اگر هر باید و نباید و تکلیف اجتماعی، سیاسی، اخلاقی، تربیتی و... در کپسول دین به خورد مردم ارائه شود مردم بهتر آن را می‎پذیرند.

وی با اشاره به اینکه ارائه مسائل با چاشنی دین به مردم بسیار اثرگذار است، ادامه داد: باید هر روحانی و طلبه به همه مسایل اشراف داشته باشد.

محمدی با بیان اینکه در کشور در بسیاری از قسمت‎ها از جمله آب اسراف وجود دارد، افزود: بسیاری از مردم در زمان غسل و یا وضو گرفتن متوجه اسراف خود نیستند.

وی در خصوص مصرف شکر و نمک در کشور ادامه داد: پزشکان معتقدند نمک و شکر سم سفید است اما در مصرف در این دو محصول نیز در کشور شاهد افزایش هستیم.

*الگوی مصرف را آموزش دهیم 50 درصد اقتصاد مقاومتی محقق می‎شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ایرانی‎ها در خرید لباس، مسکن، ماشین، خرج عروسی‎ و عزا و... اسراف می‎کنند، تاکید کرد: اگر الگوی مصرف را به مردم آموزش دهیم 50 درصد اقتصاد مقاومتی محقق می‎شود.

محمدی با انتقاد از ساخت ویلاهای مجلل در باغ‎های همدان، افزود: با جمع‎آوری پولی که در دارالمومنین همدان برای ساخت ویلاها هزینه شده، امکان ایجاد چندین کارخانه و از بین بردن بیکاری در استان فراهم می‌شد.

وی با بیان اینکه روحانیون در بسیاری از مسایل ورود ندارند، بیان کرد: در کشور چند میلیارد تومان پول خارج شده و وسایل آرایشی وارد می‎شود اما روحانیون چنین مسایلی را برای مردم بازگو نمی‎کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به محصولات تراریخته افزود: اسرائیلی‎ها و کشورهای شیطانی گندم، جو و ذرت را دستکاری می‎کنند تا زن و مرد ملت مسلمان را عقیم کند.

وی با بیان اینکه 32 درصد زنان و مردن جوان عقیم هستند، ادامه داد: یکی از دلایل عقیم شدن مردان پوشیدن لباس‎های تنگ است.

محمدی با اشاره به اینکه دشمن از هزار جبهه وارد شده و با اسلام و مسلمانان می‎جنگد در حالی که ما متوجه نیستیم، بیان کرد: نسل امروز را باید برای فردا تربیت کرد.

وی با بیان اینکه روحانیت باید راجع تمام مسائل اطلاعات کافی داشته باشد؛ وظیفه این قشر را درمان درد اجتماع دانست و تاکید کرد: دین آمده تا ابتدا معیشت و بعد معاد را درست کند اما اغلب روحانیون به دنبال معاد رفته و معیشت را رها کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار