عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون حدود ۷۰ درصد اعتبار مورد نیاز برای پرداخت غرامات کشاورزان تأمین شده است.
کد خبر: ۳۱۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 24 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، عبدالله حاتمیان اظهار داشت: از میزان تأمین اعتبار شده برای غرامات کشاورزی در حدود 30 درصد پرداخت شده که مابقی نیز به زودی پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: برای تأمین اعتبار مابقی خسارات کشاورزان، مسئولان دولتی وعده پایان مهر‌ماه را داده بودند که هم‌اکنون ماه آبان نیز آغاز شده اما تأمین اعتبار 100 درصدی محقق نشده است و امید می‌رود مطابق وعده‌های مسئولان به زودی صورت گیرد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به سؤالات مکرر نمایندگان از وزیر جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: با توجه به تعدد پرسش‌های نمایندگان از وزیر کشاورزی در بیشتر جلسات کمیسیون ایشان حضور دارند.

حاتمیان بیان کرد: بخش زیادی از خواسته‌های نمایندگان مردم در مجلس، مربوط به بخش کشاورزی است اما میزان بودجه‌های توسعه‌ای که برای این بخش در نظر گرفته می‌شود، به حدی است که نمی‌توان معضلات و چالش‌های این بخش را مدیریت کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید به نحوی سهم کشاورزی از بودجه‌های توسعه‌ای را افزایش داده تا موضوعات مربوط به این بخش از جمله مدیریت آب، الگوی مناسب کشت و زرع، مدیریت منابع و سایر مواردی از این دست را مدیریت کرد.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار