مشکل ماشین سازی عدم آمادگی روحی بازیکنان برای انجام بازی است به طوری که در دو هفته اخیر ماشین سازی با دو گل به خودی بازیکنان خود آن هم با تجربه ترین بازیکنان (محمد نصرتی و مانوئل فرناندز) دریافت کرده است.
کد خبر: ۳۱۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 24 October 2016
صعود تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به لیگ برتر آن هم بعد از ۲۰ سال بارگه های امید را برای نتیجه گیری در لیگ برتردر بین فوتبال دوستان استان بارورتر کرد.
 
به طوری که همه بر این باور بودن که تیم آسانسوری لیگ نخواهد بود و برای سالیان طولانی در سطح اول فوتبال کشور خواهد ماند.
 
از این هم بالاترمدیران و کادر فنی این تیم از قرار گرفتن در نیمه بالای جدول صحبت می کردند و با این هدف به دنبال جذب بازیکنان طراز اول رفتند.هزینه‌هایی که برای یک تیم تازه راه یافته به لیگ برتر کمی دور از ذهن بود.
 
جذب بازیکنان
 
به هر حال  ماشین سازی با حفظ سرمربی جوان خود وارد پیش فصل لیگ برتر شد و  خطیبی با جذب بازیکنان نامی و نه بر اساس نیاز خود، تیم را راهی لیگ برتر کرد. موید این حرف بررسی آمارهای امتیازی بازیکنان لیگ برتر است. به طوری که در بین 40 بازیکن برتر لیگ برتر تا هفته نهم فقط دو بازیکن این تیم قرار گرفته اند.(پیام صادقیان 18 و کاخا شیبالی 32) و البته آندرانیک تیموریان که با سر و صدای زیاد به این تیم جذب شده در رتبه 122 قرار دارد.
 
ساختار دفاعی مشکل دارد
 
تعداد 6 گل  زده در 9 بازی آمار ضعیفی است و این نشان می دهد که ماشین سازی مهاجم زهردار ندارد. همچنین ماشین در هر 57 دقیقه یک گل خورده و تعداد 14 گل در 9 بازی آمار وحشتناکی است که خطیبی سریعا باید به رفع این مشکل بپردازد.
 
نداشتن روحیه برد
 
 مشکل دیگر ماشین سازی عدم آمادگی روحی بازیکنان برای انجام بازی است به طوری که در دو هفته اخیر ماشین سازی با دو گل به خودی بازیکنان خود آن هم با تجربه ترین بازیکنان (محمد نصرتی و مانوئل فرناندز) دریافت کرده است.
 
این تیم به بازیابی روحی نیاز دارد
 
 بهترین حالت برای یک تیم القای روحیه نتوانستن  و نبردن است و این یک اصل برای شکست ماشین سازی در این چند هفته اخیر است.
 
 باید به خطیبی فرصت داد
 
رسول خطیبی نشان داده که سرمربی خوش فکری است و بنابراین فرصت می خواهد تا این تیم را از این بحران نجات دهد. خطیبی باید ساختار دفاعی خود را سر و سامان بخشد و با القای روحیه برد به بازیکنان بتواند از این بحران خارج شود.
 
نویسنده: محمد کاظم پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار