مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل خبرداد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: شهرک‌های صنعتی این استان ‌از لحاظ زیرساختی تقویت شده و اسباب رضایت صنعتگران فراهم می‌آید.
کد خبر: ۳۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴ 05 May 2015
به گزارش فارس، ابراهیم فریدی در جریان بازدید از طرح‌های شهرک صنعتی نوجه‌ده اظهار کرد: این ناحیه با مساحتی بالغ بر 15 هکتار بوده که 10 هکتار آن زمین صنعتی و برای احداث واحدهای صنعتی و تولیدی طراحی شده است.

 وی با اشاره به تکمیل بودن تمامی زیر ساخت‌ها در ناحیه صنعتی نوجه‌ده افزود:  نزدیکی به فرودگاه و گمرک استان و نیز واقع شدن در 15 کیلومتری جاده اردبیل به تهران از مزیت عمده این ناحیه صنعتی است.

فریدی ادامه داد‌: 38 سرمایه‌گذار در این ناحیه صنعتی برای احداث واحد صنعتی و تولیدی زمین دریافت کر‌ده‌اند که از این تعداد 14 واحد صنعتی و تولیدی فعال بود و مابقی در حال ساخت و ساز و نصب ماشین‌آلات برای راه‌اندازی واحد خود هستند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی تصریح کرد : ناحیه صنعتی نوجه‌ده در سال 86 از سازمان جهاد کشاورزی به شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل انتقال یافته‌ که بر اساس موقعیت خاص آن مطالعاتی برای توسعه این ناحیه به مساحت 10 هکتار اقدام شده و در حال  حاضر پیگیر دریافت زمین هستیم.

فریدی در ادامه افزود‌: در این بازدید اعضای شرکت خدماتی ناحیه صنعتی نوجه‌ده نسبت به طرح مشکلات خود در خصوص جاده دسترسی، حق بیمه پرداختی کارفرما، ارزش افزوده و عدم بهره‌مندی از مالیات بر ارزش افزوده پرداختی توسط واحدهای صنعتی پرداختند.

این مسئول بیان کرد: جاده دسترسی این ناحیه در حدود یک کیلومتر است ‌که فرماندار نمین قول مساعد در خصوص تخصیص اعتبار از محل شهرستانی سال جاری برای زیر سازی و آسفالت آن داد.

در این بازدید فرماندار نمین نیز ‌از واحدهای صنعتی رنگ و رزین پیروزی، آرتا بزک، سردخانه سیمین سیب، آذران تک مرغ سبلان، سبلان گوشت نیز بازدید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار