مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس بر توجه به ایجاد فضایی شاد برای عموم مردم در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: جشنواره غذای «سفره ایرانی» و جشن های مردمی مساجد از برنامه هایی است که فضایی شاد را برای مردم فراهم می سازد.
کد خبر: ۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲ 06 February 2015

به گزارش شبستان، حجت الاسلام غلامحسین نیازی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس امروز (17 بهمن) همزمان با برگزاری جشنواره غذای «سفره ایرانی» به مناسبت ایام الله دهه فجر گفت: در برنامه ریزی و اجرای برنامه های ویژه ایام دهه فجر سالجاری سعی شده است تا زمینه ایجاد فضایی شاد و مفرح برای خانواده ها فراهم شود.

مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس بر توجه به ایجاد فضایی شاد برای عموم مردم در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: جشنواره غذای «سفره ایرانی» و جشن های مردمی مساجد از برنامه هایی است که فضایی شاد را برای مردم فراهم می سازد.

حجت الاسلام نیازی یادآور شد: در جشنواره غذای ایرانی سعی شد با اطلاع رسانی مردمی در مساجد بانوان شیرازی به حضور دعوت شوند تا ضمن اینکه غذاهای اصیل ایرانی و بومی معرفی شود، در یک فضای شاد خانواده ها به صرف ناهار بپردازند.

خاطرنشان می شود، به مناسبت ایام الله دهه فجر جشنواره غذای «سفره ایرانی» به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری شیراز با حضور 12 گروه در ساختمان شیراز شناسی بوستان بعثت شیراز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار