کد خبر: ۳۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 05 May 2015

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از اجرای آموزش های ویژه ایمنی در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، توحید اخلاقی سرمایه های انسانی را مهمترین سرمایه ، موتور محرکهو سازنده ممالک دانست و گفت: رعایت نکات ایمنی تامین کننده سلامتی انسان ها بوده وبا مطالعه و بررسی موانعی که امنیت ما را به خطر می اندازد می توانیم ایمنی درجامعه را افزایش دهیم.

اخلاقی با اشاره به اهمیت ویژهمسئله ایمنی خاطر نشان کرد:باید امنیت در تمامی مسائل و موقعیت ها فراهم شده و باتوجه به این که کودکان از لحاظ فکری ، روحی و جسمی حساس بوده و نیازمند مراقبت هایویژه می باشند حفظ ایمنی و امنیت این قشر نسبت به بقیه اقشار جامعه از اهمیت بیشتریبرخوردار است.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد محیطو فضایی امن از سوی مسئولین تصریح کرد: بایستی کودکان در محیط خانه و در مسیر ها ،جاده ها ، خیابان ها و محل های تفریح و بازی از ایمنی کافی برخوردار باشند تابتوانند با آرامش خاطر ادامه زندگی داده و به عنوان آینده سازان این مرزو بوم ازامنیت لازم برخوردار باشند.

اخلاقی ضرورت رعایت نکاتاستاندارد و ایمنی در خودروها همچون سیستم ترمز و.. را یادآور شده و اضافه کرد: رانندگان بایستی با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و حفظ حقوق شهروندانبتوانند در کاهش میزان تصادفات و یا فوتی و مجروحین این حوادث ناگوار نقش آفرینباشند.

وی در خاتمه از اجرای برنامه ای در آموزش و پرورش جهت آموزش افزایش ایمنی در مدارس خبر داد و گفت:امیدواریم دانش آموزان بتوانند از آموزش های حین تحصیل در جهت افزایش ایمنی بیشترین بهره را ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :