مومنی:
تابناک: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: بیش از ۳۰ برنامه به مناسبت هفته هلال احمر که از ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز می شود، در اصفهان به اجرا در می آید.
کد خبر: ۳۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 05 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محسن مومنی اظهار داشت: هفته هلال احمر از ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز و به مدت یک هفته در سه بخش داوطلب ، جوانان و امداد و نجات به اجرا در می آید.

وی با بیان اینکه با آغاز هفته هلال احمر از ۱۸ اردیبهشت ماه امسال، برنامه های متنوعی برگزار می شود، اظهار داشت: هفته هلال احمر امسال با شعار "انسان مهربان، دنیای آرام" آغاز می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: در این هفته برنامه های مختلف و متنوعی در نظر گرفته شده است که از اهم این برنامه ها می توانیم به برپایی چادر سلامت، اجرای طرح نیابت و بازدید از سرای سالمندان، برپایی جلسات خانه های داوطلب و پایگاه های ادارات و مساجد است.

وی با اشاره به اینکه در چادر های سلامت ویزیت سلامت، غربالگری تست قند و فشارخون از مراجعین گرفته می شود، گفت: اجرای پروژه های حمایتی و داوطلبی در راستای کمک به محرومین، نیازمندان و بیماران ، اجرای طرح حمایت ماندگار (اهداء خون) در سطح شعب استان با هماهنگی سازمان انتقال خون استان، اجرای طرح پنجره های امید، گسترش طرح التیام با جذب خیرین جهت کمک به بیماران نیازمند است.

مومنی اجرای مانورهای امدادی به صورت نمادین در سطح شهرستان ها را از دیگر برنامه های هفته هلال احمر دانست و افزود: اجرای مانور دور میزی بصورت همزمان و بررسی وضعیت آمادگی پایگاه ها از دیگر اقداماتی است که در حوزه جوانان در هفته هلال احمر انجام می گیرد.

وی بیان داشت: اجرای مانور و ارائه تخفیف ویژه به مراجعین مرکز توانبخشی از جمله برنامه های جمعیت هلال احمر در حوزه درمان و توانبخشی به مناسبت هفته هلال احمر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برپایی نمایشگاه های توانمندی جمعیت هلال احمر و برگزاری آیین تجلیل از اعضای شرکت کننده در طرح های نوروزی جمعیت استان خبر داد و اظهار داشت: در این هفته شاهد برگزاری مسابقات در زمینه های فرهنگی امدادی و ورزشی، برگزاری اردو های آموزشی فرهنگی، برپایی دوره‌های آموزش کمک‌های اولیه، کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی و غیره هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار