مدیر فرهنگ‌سرای خانواده از اجرای طرح باشگاه اجتماعی همسران با عنوان «باهم» در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 19 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، مرضیه غفار نقیبی با اشاره به اینکه طرح «باهم» 2 مرحله دارد، گفت: با عضویت در باشگاه اجتماعی همسران، زوجین در مرحله نخست در همایش و گردهمایی‌های در نظر گرفته‌شده شرکت می‌کنند و متعاقب آموزش‌های ارائه‌شده به فعالیت اجتماعی می‌پردازند و  زوجینی که مرحله نخست را با موفقیت پشت سر بگذارند وارد مرحله دوم «باهم» شده و در این مرحله در برنامه‌هایی از قبیل اردو، مسابقه کتاب‌خوانی، مشاوره فردی و کارگاه آموزشی شرکت می‌کنند.

وی به امتیازهایی که در این طرح برای زوج‌های جوان در نظر گرفته‌شده است اشاره کرد و افزود:  زوجین بر اساس امتیازاتی که در دوره‌های آموزشی کسب می‌کنند، از تسهیلات آموزشی و مادی از قبیل کمک‌هزینه خرید جهیزیه، استفاده از مراکز تفریحی و... برخوردار می‌شوند.

مدیر فرهنگ‌سرای خانواده بابیان این‌که طرح باشگاه اجتماعی همسران مشهدی برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود، تصریح کرد: ثبت‌نام پیامکی زوجین از 20 شهریورماه آغازشده و از طریق سامانه 1000108 ادامه دارد.

غفار از همکاری  33 همیار در 18 فرهنگ‌سرای سطح شهر در این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: همیاران از خانم‌های متأهل هستند که پشتیبان زوج‌ها در اطلاع‌رسانی و دعوت به برنامه‌ها در این طرح هستند.

وی در خصوص ظرفیت پیش‌بینی‌شده برای این دوره گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم که 10 هزار زوج می‌توانند در این طرح شرکت کنند و با توجه به اینکه تاکنون هفت هزار زوج ثبت‌نام کرده‌اند تنها سه هزار زوج دیگر در فرصت باقی‌مانده، می‌توانند به «باهم» بپیوندند.

مدیر فرهنگسرای خانواده گفت: پس از ثبت‌نام پیامکی، همیاران با زوجین تماس می‌گیرند و آن‌ها را به جلسات توجیهی دعوت می‌کنند؛ جلسات توجیهی در  سالن اجتماعات فرهنگ‌سراهای شهر زیبا، کودک و آینده، انقلاب، ترافیک، غدیر و رسانه برگزار خواهد شد و در این جلسات از زوجین تست روانشناسی گرفته می‌شود و طرح را برای آن‌ها توضیح می‌دهند که اگر تمایل داشتند در سایت ثبت‌نام کنند.

غفار افزود: بعدازاین که زوج‌ها در سایت باشگاه اجتماعی همسران مشهدی ثبت‌نام کردند عضو این باشگاه می‌شوند و می‌توانند به مدت 6 ماه از برنامه‌های مختلف «باهم» استفاده کنند.

مدیر فرهنگسرای خانواده از آغاز جلسات توجیهی ویژه زوجین در هفته آینده خبر داد و گفت: آمار ثبت‌نام‌ها نشان می‌دهد استقبال زوجین در سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر رشد داشته که حکایت از توفیق «باهم» دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار