رییس پلیس قصرشیرین از توقیف 41 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد وسیله نقلیه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان توقیف شده است.
کد خبر: ۳۱۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 18 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،سرهنگ عنایت فلاحی افزود: از مجموع این وسایط نقلیه 20 دستگاه موتورسیکلت و 21 دستگاه خودرو به علت تخلف در یک هفته گذشته توقیف و به توقفگاه منتقل شده است.
وی علت توقیف موتورسیکلت ها و خودروهای متخلف را سلب آسایش، آرامش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، تردد با پلاک مخدوش، سرعت غیرمجاز، آلودگی صوتی در معابر و حرکات مارپیچ و خطرناک عنوان کرد. 
وی بیان کرد: همچنین در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی قصرشیرین چهار هزار و 600 لیتر گازوئیل قاچاق، سه هزار و 200 نخ سیگار قاچاق و 248 دستگاه تجهیزات ماهواره ای را در هفته گذشته در این شهرستان مرزی کشف و ضبط کردند.
سرهنگ فلاحی رضایت مردم و مسوولان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را نشانگر موفقیت پلیس در اجرای این طرح عنوان کرد و از مردم خواست برای جلوگیری از وقوع هرگونه ناهنجاری در صورت مشاهده اعمال مجرمانه از سوی برخی افراد، گزارش خود را از طریق تماس با شماره تلفن های 197 و 110 به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار