خوابگاه خیرساز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۳۱۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 17 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، خوابگاه خیرساز دانشگاه آزاد اسلامی که توسط دکتر مرتضی وهاب‌زاده احداث شده به بهره‌برداری رسید تا دختران دانشجو در این خوابگاه که در 940 متر مربع با 19 اتاق و 102 واحد و با تأمین اعتبار از سوی این خیر احداث شده، بیش از 100 دانشجو اسکان پیدا کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در آیین افتتاح این خوابگاه خیرساز در استان اردبیل اظهار کرد: ما در اینجا جمع شدیم تا با ارج نهادن به موضوع ارزشمند امور خیریه و تجلیل و تشویق از خیر خوابگاه‌ساز دانشجویی ارادت قلبی و همراهی خودمان را به چنین انسان‌های خیرخواه اعلام کنیم.

طاهر شریفی با بیان اینکه در ساخت چنین مجموعه‌هایی خیرین با رغبت و علاقمندی حاضر شده تا بستر تحصیل نسل شایسته آینده را فراهم کنند، تصریح کرد: خیرین با کنار گذاشتن دید سود مادی و ظاهری تنها به نیت معنوی اقدام به احداث چنین خوابگاه‌هایی را می‌کنند که امیدواریم این حرکت بابی باشد تا چنین اقدامات خیرخواهانه‌ای توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه در کنار مدرسه‌سازی، ساخت واحدهای مسکونی و مسجد به همت خیرین به شدت نیازمند توسعه و تقویت خوابگاه‌های مناسب برای دانشجویان هستیم تا با دغدغه کمتر تحصیل کنند، گفت: دکتر مرتضی وهاب‌زاده از نخستین پزشکان متخصص در استان اردبیل بوده که خود قطعاً با مشکلات دانشجویان از نزدیک آشناست و براساس همین احساس مسؤولیت سعی کرده تا برای گروه دختران این خوابگاه را احداث و زمینه بهره‌برداری شایسته از این مجموعه را فراهم آورد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه باید چنین حرکت‌هایی در جامعه اسلامی ما تقویت شده و قوت بیشتری بگیرد، افزود: خدمت به ساحه علم و فعالان این عرصه می‌تواند نتایج شایسته مادی و معنوی را به همراه داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار