رییس دانشگاه ایلام؛
به منظور تجلیل از فداکاری ها و رشادت‌های خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگر دانشگاه ايلام، مراسمی با حضور دکتر محمد علی‌اکبری رئیس دانشگاه، دکتر محمدرضا شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، حجت السلام هاشمی، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و ایثارگران دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 17 October 2016
به منظور تجلیل از فداکاری ها و رشادت‌های خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگر دانشگاه ايلام، مراسمی با حضور دکتر محمد علی‌اکبری رئیس دانشگاه، دکتر محمدرضا شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، حجت السلام  هاشمی، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و ایثارگران دانشگاه برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام، در اين مراسم دکتر علی‌اکبری با اشاره به پایمردی مردم ایران و استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: باید افتخار رزمندگی دوران مقدس را از آلودگی‌های سیاسی مصون بداریم، چرا که دفاع مقدس عرصه همدلی و یکدلی مردم ایران بود در این عرصه بود که مردو زن، پیرو جوان، استاد و دانشجو همه و همه در دفاع از کیان میهن اسلامی به پا خواستند.

وی با اشاره به وجود ایثارگران در بین اعضاي هیئت علمی و کارمندان دانشگاه ابراز امیدواری کرد که همکاران عزیز با همان روحیه درجهاد علمی کوشا باشند.

رئیس دانشگاه ايلام افزود: حضور آگاهانه مردم و نیرو‌های نظامی چنان سرانجامی را رقم زد که ما با افتخار روز آغاز حمله دشمن را جشن می‌گیریم چرا که توانسته‌ایم دشمن را شکست و پیروزی را رقم بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار