فرمانداردهلران:
فرماندار دهلران گفت:با توجه به نظر مساعد مسئولان کشوری هیچ گونه مشکل خاصی جهت باز شدن مرز چیلات وجود ندارد و در صورت موافقت مسئولان عراقی می توان از این مرز به عنوان مرز کمکی در ایام اربعین استفاده کرد.
کد خبر: ۳۱۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 13 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛امید علی سبزی اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای تامین و تکمیل زیرساخت ها در مرز چیلات در حال انجام است و در این خصوص همه ظرفیت های لازم بکار گرفته شده تا در این ایام اگر نیاز به تردد زائران از این مرز باشد آمادگی کامل برای انجام اقدامات لازم را داشته باشیم.
 
وی از اتمام عملیات اجرای طرح فیبر نوری، نصب تیرهای برق جهت تامین روشنایی و محوطه سازی محل این مرز خبر داد و افزود: آسفالت چند محور از این مسیر به طرف مرز به پیمانکار واگذار و عملیات اجرایی آن نیز آغاز شده و تلاش برای تسریع آن نیز در دستور کار قرار گرفته است.
 
فرماندار دهلران گفت: با توجه به ازدحام جمعیت در ایام اربعین امسال در مرز مهران، راه اندازی این نقطه مرزی می تواند به روند تردد زائران سهولت بیشتری ببخشد.
 
سبزی یادآور شد: با توجه به نظر مساعد مسئولان کشوری هیچ گونه مشکل خاصی جهت باز شدن مرز چیلات وجود ندارد و در صورت موافقت مسئولان عراقی می توان از این مرز به عنوان مرز کمکی در ایام اربعین استفاده کرد.
 
شهر علی غربی نزدیکترین شهر عراق به مرز چیلات 25 کیلومتر فاصله دارد.
 
فاصله مرز چیلات تا شهر دهلران 28 کیلومتر است./ف
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
علی غربی هم شدشهر؟؟؟؟؟همه ایران مرزدارد.باان گرماوان بیابانش مگرمردم ازجانشان سیرند؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار