ادغام دوسازمان بسیج کارمندی و پزشکی هیچ تغییری در وظایف ایجاد نمیکند
جلسه بسیج جامعه‌ی پزشکی استان درتاریخ 18مهر درساختمان بسیج جامعه‌ی پزشکی برگزار گردید و در این جلسه سرهنگ سید تقی طه معاون راهبردی سپاه عاشورا از ادغام بسیج کارمندی حوزه 3 دانشگاه علوم پزشکی با سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۳۰۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 09 October 2016
به گزارش تابناک تبریز دکتر محمد ایرجیان مسئول بسیج جامعه‌ی پزشکی استان در ابتدای این جلسه ضمن اشاره به مساعدت های ویژه سردار جعفری فرمانده کل سپاه وسردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین  وکارشناسی های مختلف انجام شده درمعاونت های ذیربط در بسیج وسپاه بمنظور منسجم شدن وتجمیع نیروها مقرر شده است که بسیج کارمندی و بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی بدون تغییر وظایف دریک واحد به اسم بسیج جامعه پزشکی ادغام گردند.
 
وی در همین زمینه ادامه داد: بااین ادغام میتوانیم به دور ازموازی کاری روبه جلو ودرمسیر پیشرفت گام برداریم. 
 
دکتر ایرجیان با اشاره به تقسیم  چارت بسیج جامعه پزشکی به حوزه های تخصصی در بهمن ماه سال گذشته افزود:باتوجه به دستور سردار نقدی انتخاب مسئولین براساس توانمندی های فردی وتعهد صورت می‌گیرد.
 
مسئول بسیج جامعه‌ی پزشکی استان درپایان سخنان خود پیشنهادی برای یک رزمایش عملی پزشکی در منطقه برای تقویت بسیج جامعه پزشکی ارائه کرد.
 

 
حجه الاسلام و المسلمین خیری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی نیز در این مراسم ادغام و اتحاد ما بین دوسازمان بسیج کارمندی و بسیج جامعه‌ی پزشکی رابه فال نیک گرفت وخاطرنشان کرد این انسجام هم به نفع بسیج کارمندی است وهم به نفع بسیج جامعه پزشکی است.
 
وی با اشاره به فرارسیدن هفته امربه معروف و نهی از منکر افزود:امربه معروف ونهی ازمنکرامری مهم است و حدیثی ازحضرت علی(ع) دراین مورد می‌گوید،همه‌ی اعمال خوب وجهادفی سبیل الله درمقابل امر به معروف و نهی از منکر به مانند آب دهان درمقابل دریایی پهناوراست.
 
سرهنگ زارع مسئول بسیج کارمندی استان نیز در این مراسم اذعان کرد: پس ازتحویل حوزه بسیج کارمندی درسال 90 وتلاشهای شبانه روزی علیرغم برخی ناملایمات به شرایط فعلی وخوبی رسیدیم. زارع بابیان اینکه 36پایگاه بسیج کارمندی وجود دارد اظهارداشت،5پایگاه قبلا منفک شده بود و6پایگاه دیگری که منحل شده بودند با این ادغام مجددا ملحق گردیدند.
 
فرمانده بسیج کارمندی ادامه داد، برای تلفیق دوسازمان تابه حال 13جلسه هماهنگی برگزار شده است.وی تصریح کرد،ازامروز باحفظ روحیه ی قبلی بسیج کارمندی با بسیج جامعه پزشکی ادغام شد.
 
سرهنگ طاها معاونت راهبردی سپاه عاشورا نیز در این مراسم گفت: با ادغام حوزه 3 بسیج کارمندی علوم پزشکی با بسیج جامعه پزشکی استان در کلیه ساز و کار ها اتفاقی نمی افتد و همان نیروها با همان فرمانده باقی خواهد ماند.

معاون راهبردی سپاه عاشورا اظهار داشت: پزشکان بسیجی چه در زمان جنگ و چه در زمان فعلی اقدامات خوبی را انجام داده اند که بیمارستان های صحرایی یکی از این خدمات می باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار