شیراز- ایرنا- ماموران انتظامی فارس در 24 ساعت گذشته، مقادیری کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 742 میلیون ریال در این استان کشف کردند.
کد خبر: ۳۰۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 07 October 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا: معاونت اجتماعی انتظامی فارس، فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: ماموران این نیرو هنگام گشت زنی و اجرای تور ایست و بازرسی در جاده قائمیه به سمت نورآباد ممسنی، حوالی شهر خومه زار به یک دستگاه خودروی سواری دوو سیلو، شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ محمد عبادی نژاد افزود: در بازرسی از این وسیله نقلیه چهار دستگاه ال ای دی 32 اینچ، چهار دستگاه ال ای دی 49 اینچ و 10 دستگاه ال ای دی 43 اینچ با نشان ال جی به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال کشف کردند.
وی افزود: همچنین ماموران در حین کنترل و بازرسی خودروهای عبوری از یک دستگاه تریلر 140 عدد کوله پشتی که ارزش تقریبی آن یک میلیارد و 500 میلیون ریال بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی بیان داشت: در ادامه ایجاد تور ایست و بازرسی مقطعی این فرماندهی در جاده نورآباد ممسنی به شهرستان رستم و در حوالی پل فهلیان به یک دستگاه سواری پژو پارس شک و آن را متوقف کردند و در بازرسی از آن 708 دست شلوار قاچاق که ارزش آن 500 میلیون ریال برآورد شده است، کشف شد.
عبادی نژاد گفت: در ارتباط با این کالاهای قاچاق چهار نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در گزارش دیگری به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرده است:
ماموران انتظامی این شهرستان با اجرای طرح تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، با استقرار ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در جاده های این شهرستان، 2 دستگاه اتوبوس و هفت دستگاه خودرو سواری حامل محموله قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
سرهنگ علی شیبانیان، افزود: در بازرسی از این خودروها، 716 دست انواع لباس، 76 عدد کیف زنانه، 10 کارتن حاوی قطعات در کرکره ای، سه دستگاه ال ای دی، 2 دستگاه سینمای خانگی، 17 طاقه پارچه، یک دستگاه موتورسیکلت 250 سی سی و مقادیر انواع خوراکی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فسا ارزش این کالاهای قاچاق را یک میلیارد و 292 میلیون ریال بیان کرد و اظهار داشت: خودروهای حامل قاچاق توقیف شد و متهمان با پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند.
در گزارش دیگری از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس به نقل از فرمانده یگان تکاوری این استان آمده است:
ماموران این یگان در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، در هنگام کنترل خودروهای عبوری در اطراف شهرستان کوار 
یک دستگاه خودرو تریلر را متوقف کردند.
سرهنگ اسماعیل مردادی افزود: در بازرسی از این خودرو ۵۷۵کیسه ۴۰ کیلوگرمی برنج خارجی به وزن 23 تن کشف، خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
وی، ارزش این محموله قاچاق را یک میلیارد و 150میلیون ریال بیان کرد و گفت: راننده این وسیله نقلیه دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار