همزمان با عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از 11 خانواده شهدای حرم استان کرمانشاه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تجلیل شد.
کد خبر: ۳۰۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 07 October 2016
 به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، این مراسم پنجشنبه شب پس از عزاداری عاشقان سرور و سالار شهیدان با حضور رزمندگان هشت دفاع مقدس و یاران شهدای حرم و قشرهای مختلف مردم در حسینیه حضرت موسی بن جعفر علیه السلام کرمانشاه برگزار شد.
حضرت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم گفت: شهدای حرم از حرم خدا و اهل بیت علیهم السلام دفاع کردند و با هیچ زبانی نمی شود از آنها تشکر و قدردانی کرد.
وی افزود: شهدای حرم مانند دیگر شهدای راه اسلام به فرموده خداوند زنده هستند و این شهیدان گرانقدر برای دفاع از ما و حرم های مطهر رفتند و مانند شهدای هشت سال دفاع مقدس برای جامعه و کشور ارزشمند و جلیل القدر می باشند.
در پایان این مراسم از خانواده شهیدان حرم؛ هادی نوروزی، اکبر نظری، حسین علیخانی، ستار عباسی، رضا عباسی، حمزه کاظمی، صادق یاری، سعید قارلقی، سجاد حبیبی، اکبر ملکشاهی و ابوذر امجدیان با اهدای لوح قدردانی شد.
استان کرمانشاه، 11 شهید حرم و 9 هزار و 800 شهید در دوران دفاع مقدس به انقلاب و اسلام تقدیم کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار