روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه
مجتبی جوهری در جلسه ای با معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه برای تجلیل از قهرمانان ورزشی استان در مسابقات المپیک و پارالمپیک به گفت و گو نشست.
کد خبر: ۳۰۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 04 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه، مجتبی جوهری در جلسه ای با معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه برای تجلیل از قهرمانان ورزشی استان در مسابقات المپیک و پارالمپیک به گفت و گو نشست.
وی افزود: در این نشست مقرر شد با توجه به اهمیت حفظ حرمت ماه محرم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان در نشست شورای اداری یا برنامه ریزی استان برگزار شود.
جوهری با تقدیر از پیگیری های استاندار، معاونان و سازمان مدیریت در تحقق این موضوع افزود: استاندار و معاونان ایشان از اولین لحظات افتخارآفرینی قهرمانان پیگیر وضعیت و تجلیل از این عزیزان بوده اند.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با بیان اینکه پاداش های پرداختی به قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی خاص و در تاریخ ورزش استان بی سابقه خواهد بود، یادآور شد: 100 سکه پاداش کیانوش رستمی فعلا قطعی است و بزودی میزان سایر پاداش ها نیز اعلام خواهد شد.
وی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است از قهرمانان ارزنده استان به نحوی شایسته تجلیل کنیم، گفت: تاریخ و نحوه برگزاری مراسم تجلیل نیز از طریق روابط عمومی اداره کل اعلام خواهد شد و هرگونه گمانه زنی در خصوص میزان پاداش ها تا زمان اعلام رسمی فاقد اعتبار است.
جوهری در پایان در خصوص اشتغال قهرمان استان کرمانشاه نیز گفت: با پیگیری وزارت ورزش و جوانان و نگاه حمایتی دولت تدبیر و امید پیش از المپیک لایحه استخدام قهرمانان در هیات دولت تصویب شد و براساس آن قهرمانان استان نیز بدون آزمون استخدامی در ادارات دولتی جذب خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار