رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از حضور کشورهای آلمان، روسیه، ترکیه و ژاپن در نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور این استان که ۱۵ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود‌، خبر داد.
کد خبر: ۳۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸ 03 May 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان فارس، محمد مهدی قاسمی اظهار داشت: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی و داروهای دامی به همراه آخرین دستاورده و فناوری ها از 15 اردیبهشت ماه در شیراز آغاز به‌کار می‌کند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا 18 اردیبهشت درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز دایر است افزود: حضور شرکت‌های تولیدکننده معتبر ایرانی و همچنین شرکت‌هایی از روسیه، ترکیه، آلمان و ژاپن به همراه کارشناسان بخش کشاورزی و دست اندرکاران حوزه اجرائی این بخش، فرصت مناسبی را برای تبادلنظر و تعامل بین‌بخشی برای توسعه و امنیت غذایی بخش کشاورزی به شیوه‌های مدرن و نوین فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه به‌صورت تخصصی در بخش‌های مختلف تولید اعم از دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی و داروهای دامی به همراه آخرین دستاورده و فناوری‌ها در راستای تبادل تجارب، توسعه فعالیت‌های مکانیزه در عرصه کشاورزی و رشد این بخش در سایه حمایت از تولیدکننده و تولیدات داخلی با حضور 125 شرکت داخلی و خارجی و 8 نشریه تخصصی در 4 سالن تخصصی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس گفت: برپایی این نمایشگاه نشان‌دهنده تداوم حرکت عملی سازمان جهادکشاورزی فارس در راستای تحقق اهداف بخش کشاورزی است.

قاسمی با بیان اینکه استان فارس، استان کشاورزی است و از جایگاه خوبی در تولید محصولات زراعی، باغی و دامی در کشور برخوردار است افزود: توانمندی‌های خوبی در بخش کشاورزی استان فارس وجود دارد و در حال حاضر بخش زیادی از محصولات عرضه شده درکشور در این استان تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون استان فارس در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی علاوه بر تامین مایحتاج استان، مایحتاج استان‌ها و کشورهای دیگر را نیز تامین می‌کند.

قاسمی با بیان اینکه استان فارس با 38 شرکت و اتحادیه در این نمایشگاه حضور می‌یابد گفت: بخش کشاورزی استان فارس به لحاظ مزیت‌های نسبی استان به جهت تنوع اقلیمی در بخش کشاورزی از توانمندی‌های خاصی برخوردار است که می‌تواند فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار