مدیرعامل شرکت آبفار در دیدار با نماینده گرگان و آق قلا عنوان کرد:
مهندس شکیبافر مدیرعامل شرکت در ابتدا گزارشی از روند پروژه های آبرسانی در حال اجرای شهرستان های گرگان و آق قلا ارائه داد و گفت: استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی موجب توسعه آبرسانی روستاها می شود.
کد خبر: ۳۰۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 03 October 2016
 مهندس هزارجریبی نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت آبفار گلستان در خصوص آب شرب روستاهای حوزه انتخابیه خود با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار گلستان دیدار و گفتگو کردند.

 مهندس شکیبافر مدیرعامل شرکت در ابتدا گزارشی از روند پروژه های آبرسانی در حال اجرای شهرستان های گرگان و آق قلا ارائه داد و گفت: استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی موجب توسعه آبرسانی به روستاها می شود.

 وی همچنین ضمن تشریح برنامه های شرکت در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی وزارت نیرو، خواهان گنجاندن و تصویب بهره مندی از صندوق توسعه ملی برای آبرسانی روستایی در سالهای آتی شد.

 وی در ادامه افزود: خدمت رسانی به جامعه زحمتکش روستایی افتخاری بس عظیم برای ما بوده که مجموعه شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با تمام توان در جهت جلب رضایت مشترکین از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

 مهندس هزارجریبی نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مهندس شکیبافر و مجموعه شرکت آبفار استان به جهت خدمات رسانی به جامعه زحمتکش روستایی، در خصوص اجرای طرحهای آبرسانی به روستاهای فاقد آب سالم و بهداشتی و رفع مشکلات روستاهای حوزه انتخابی خود تاکید نمودند.

 لازم به توضیح است: مدیریت امور آبفار شهرستان های گرگان و آق قلا 166 روستا با جمعیتی بالغ بر 54 هزار و 800 مشترک را تحت پوشش دارد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار