تجلیل از خادمان ، حامیان و قهرمانان باشگاه مس سونگون
همزمان با روز ملی خلیج فارس و با حضور مسوولان شهری و استالنی و نیز مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران از خادمان ، حامیان و قهرمانان باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون تجلیل شد.
کد خبر: ۳۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 03 May 2015

 

به گزارش  خبرنگار تابناک تبریز به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون این آئین  به منظور قدردانی از خدمات و حمایت های حامیان و خادمان این باشگاه و نیز تجلیل از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم های فوتسال مس در دستور کار مدیران مجموعه قرار گرفته بود.

در این آئین علاوه بر تجلیل و قدردانی از حمایت های حامیان فصل قبل تیم فوتسال مس سونگون ، از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال امید این باشگاه به خاطر کسب مقام قهرمانی لیگ برتر استان و نیز بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال بزرگسالان به دلیل کسب عنوان سوم لیگ برتر کشور نیز تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است آئین تجلیل از خادمان ، حامیان و قهرمانان باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون با حضور مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران ، مدیران و مسوولان شهری و استانی ، جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می شود در این آئین که به نوعی جشن پایان فصل لاله های نارنجی محسوب می شد ، از قهرمانان ، حامیان و خادمان مس سونگون با اهداء لوح تقدیر و تندیس ویژه تجلیل به عمل آمد.

تیم فوتسال مس سونگون در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور با " مارش ارتش لاله های نارنجی " قدرت خود را به رخ حریفان خواهد کشاند.

طنین " مارش ارتش لاله ها " در آسمان فوتسال

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ترانه و به تعبیر بهتر مارش ارتش لاله های نارنجی که به سفارش این باشگاه و توسط استاد اسفندیار قره باغی هنرمند و خواننده بنام و مطرح استان و ایران ساخته و آماده شده بود همزمان با آئین تجلیل از حامیان ، خادمان و قهرمانان باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون رونمایی و اجرا شد.

گفتنی است شعر مارش ارتش لاله های نارنجی که مضمونی حماسی ، ملی و ورزشی دارد به دو زبان فارسی و ترکی نوشته شده و همزمان مراحل نگارش موسیقی و ملودی و نیز تنظیم و تدوین آن توسط اسفندیار قره باغی ساخته و اجرا گردیده است.

خاطرنشان می شود بخش اول این مارش در روز تجلیل توسط این خواننده نام آشنا اجرا گردید و قرار است پس از تکمیل و آماده سازی نهایی همزمان با آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور منتشر خواهد شد.

رونمایی از لباس های جدید مس سونگون

با حضور مدیر خاورمیانه شرکت فیگوز مالزی و همزمان با برگزاری آئین تجلیل از خادمان ، حامیان و قهرمانان باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون از لباس  های جدید تیم فوتسال مس سونگون در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور رونمایی شد.

تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر امسال با لباس های جدید خود که حامی مالزیایی و شرکت فیگوس در اختیار این تیم قرار داده است به میدان خواهند رفت.

رونمایی از از لباس های جدید مس سونگون در حضور مهندس دلاوری مدیر راهبردی ورزش شرکت ملی صنایع مس ایران انجام گرفت.

گفتنی است  بر اساس تفاهم نامه منعقده میان باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون و مدیریت شرکت FIGOS مالزی ، این شرکت متعهد به تأمین کلیه البسه ورزشی ، اعم از لباس تمرین ، لیاس بازی ، کفش ، ساک ورزشی ، البسه گرم ، توپ و دیگر امکانات و البسه مورد نیاز تیم های ورزشی باشگاه مس سونگون به مدت دو سال شده است.

خاطرنشان می شود نخستین محموله از البسه و امکانات تعهد شده توسط شرکت FIGOS مالزی وارد ایران شده که پس از ترخیص از گمرک بندعباس به تبریز خواهد رسید.

کلیه تیم های فوتسال مس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور و نیز رقابت های لیگ امیدهای ایران از این لباس ها استفاده خواهند کرد.

پاداش ویژه صنعت مس ایران به بازیکنان مس سونگون

شرکت ملی صنایع مس ایران و کمیته راهبردی ورزش صنعت مس ، پاداشی ویژه برای بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتسال مس سونگون در نظر گرفت.

به گفته مهندس نجفی مدیرعامل این باشگاه ، پاداش کسب عنوان سومی رقابت های لیگ برتر فوتسال در فصل گذشته ، هدیه ای ویژه از سوی مدیرعامل شرکت ملی ایران و کمیته راهبردی ورزش این مجموعه بود و بنا بر اعلام مدیران ارشد مس ایران ، این پاداش ویژه ، سفر سیاحتی داخلی بازیکنان به همراه خانواده خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در عین حال با قدردانی از حمایت های همیشگی مدیران ارشد صنعت مس ایران افزود: این باشگاه با کسب مقام سومی لیگ برتر فوتسال ایران و قهرمانی امیدهای استان پاسخی شایسته به اعتماد و حمایت های مدیران ارشد مس ایران داد و امیدواریم با تداوم حمایت ها ، در کسب عنوان قهرمانی فصل لیگ برتر امسال و نیز سهمیه آسیا موفق باشیم.

رونمایی از تمبر یادبود باشگاه مس سونگون

با همکاری اداره کل پست آذربایجان شرقی و باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون تمبر یادبود این باشگاه منتشر و رونمایی شد.

این تمبر یادبود که به مناسبت پنجمین سالگرد تأسیس باشگاه و نیز کسب عنوان سومی تیم فوتسال مس در رقابت های لیگ برتر فوتسال طراحی و منتشر شده بود همزمان با آئین تجلیل از خادمان ، حامیان و قهرمانان این باشگاه رونمایی شد.

هدیه ویژه FIGOSبه مسلم آقای گل

مدیر بخش خاورمیانه شرکت تولیدی فیگوز با اهداء یک جفت کفش مخصوص فوتسال به مسلم رستمی ها آقای گل فصل قبل رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور از وی تقدیر کرد.

حسین اکبری مدیر ایرانی بخش خاورمیانه شرکت تولیدی فیگوز که به منظور حضور در آئین تجلیل از حامیان ، خادمان و قهرمانان باشگاه مس سونگون و شرکت در مراسم رونمایی از لباس های جدید این باشگاه به تبریز سفر کرده بود در این مراسم با اهداء یک جفت کفش مخصوص فوتسال به مسلم رستمی ها بازیکن خوب مس و آقای گل لیگ برتر فصل گذشته از تلاش های این بازیکن خوب  قدردانی کرد.

خاطرنشان می شود شرکت تولیدی البسه ورزشی فیگوز مالزی به عنوان حامی باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون برای مدت دو سال تأمین کلیه لباس ها و امکانات تیم های فوتسال مس سونگون را بر عهده گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار